2009. szeptember 10., csütörtök

"Melegfelvonulás"

Nem "tegnapi"  írásom.....de talán  a mondanivalója még aktuális.  2009 -ben, szeptember 1-én történt pár nappal a  Budapesti -tervezett- "Meleg Büszkeség Napja" előtt.   Szokás szerint-munka után- éjszaka keveredtem a számítógép elé.
Szokás szerint fáradt voltam-az átlagtól jobban. Természetesen megnéztem az email-eket,és néhány keresztény WEB-Fórumot.
Meglátogattam-jó szokásom szerint az Igefórumot, (http://igeforum.com) ,ahol egy tiltakozó felhívást olvastam a szeptember ötödikére időzített "Melegfelvonulás" ellen.
Tartozom egy vallomással: Én aláírtam.   Ma már nem tenném.   Nem változott a hozzáállásom a témához, (Mind a "melegfesztivált",mind a homoszexualitást -a Biblia alapján elutasítom)
  Máshol látom a bajt-amiről később írok. Előzmények,amiért azonnal csatlakoztam a felhíváshoz:  1; Munka után voltam,fáradtan ültem a Gép előtt,   2; Mivel hetekkel korábban olvastam az evangélikus Levelezőlistán (Fraternet Mindenki),hogy az Amerikai Evangélikus-Lutheránus Egyház közgyűlésén elfogadták a küldöttek az aktív homoszexuális lelkészek szolgálatát.   Teljes cikk itt:   http://www.evangelikus.hu/nagyvilag/tornado-toerte-le-a-templomtorony-keresztjet-joehetnek%20a%20meleg%20lelkeszek  
Csak két vélemény a küldöttgyűlésről:  "„Nem értem, hogy az az egyház, amit negyven éve ismerek, hogy hagyhat jóvá olyasmit, amit az Isten elítél” – vélekedett a szavazás után Richard Mahan, Nyugat-Virginia és Nyugat-Maryland szinódusának vezetője.
„Sehol sem írja a Biblia, hogy a homoszexualitás és az azonos neműek házassága elfogadható Isten előtt” – tette hozzá. ** "A melegeket támogatók szerint azonban a határozat elfogadható és a Bibliával összeegyeztethető.   Gary Wollersheim püspök szerint ugyanis a melegek elfogadása „a jézusi szeretettel egyezik meg”.   Allison Guttu zsinati tag ezt támogatandó megjegyezte, hogy azok a felekezetek, akik elfogadták a meleg lelkészeket, eddig csak növekedtek a hitben.  Curtis Sorbo lelkész szerint azonban az ilyen tanítás nem más, mint rossz kulturális hatás, amelyet az egyháznak nem lenne szabad elfogadnia és magáévá tennie." 
Mikor pedig ezt látták az ő tanítványai, Jakab és János, mondának: Uram, akarod-é, hogy mondjuk, hogy tűz szálljon alá az égből, és eméssze meg ezeket, mint Illyés is cselekedett? De Jézus feléjük fordult, megdorgálta őket, és ezt mondta:  Nem tudjátok, milyen lélek van bennetek!"<< size="2"> Ha valóban általában a Bűnt utasítjuk el,és a Bűn ellen kívánunk egységesen,keresztényként fellépni,akkor miért nem tesszük ezt pl.: a neonáci felvonulások előtt? Én még nem olvastam "Imahadjáratról" a Becsület Napja rendezvény előtt,és aláírás-gyűjtésre se emlékszek. http://index.hu/belfold/verbecs56372
Vajon csak a "Melegvonulás" utálatos az ÚR előtt,a Neonáci vonulás már O.K. lenne...?
Talán Marylin Manson sátánista black-matál zenész koncertjénél,és egy szegedi "boszorkányfesztiválnál" volt keresztény tiltakozás,és "ima-hadjárat".
És a többi bűn..?
Vannak utálatos,és "kevésbé utálatos" bűnök Isten előtt?
Nem tudom kikerülni: Példabeszédek Könyve 20:10 >>"A kétféle font és a kétféle mérték, útálatos az Úrnál egyaránt mind a kettő."   (Zsotza)

Nincsenek megjegyzések: