2010. június 9., szerda

Nagyobb Freemail,magyar Hotmail

Eljött ez a Nap is....!  
Alapból nem szeretem a meglepetéseket.  
Általában ha meglepetés ér nem szokott kellemes lenni.  Belépek a http://freemail.hu  Oldalára, ahol örömmel közlik: A Freemail   az eddigi  tárhely-kapacitás tízszeresére növelte az email fiókok  tárhelyét !  1 GB-ról...--->> 10 (!) GB-ra!   Azért   ez klassz!   Én nem vagyok "ős-felhasználó", sokáig nem akartam regisztrálni.  Olvastam,hallottam  technikai problémákról,amiket  elkeseredett felhasználók különböző WEB-fórumokban megosztottak egymással.   Az is  zavart,hogy  már szinte  minden  ismerősömnek  "Freemail"-es címe  volt,-miért legyen nekem is....?   Aztán 2007 május 19-én  feladtam elutasító álláspontomat,és beálltam a Freemail-userek hosszú  sorába,-és három év alatt sem bántam meg.  Ingyen 10 GB email  tárhely....gondoltuk  volna akár nyolc évvel  ezelőtt?   Egy 2003-as cikkben arról olvashatunk,hogy alap 5 MB tárhelyet plusz 10 MB-al kiegészíthetem negyedévenként 500 Ft-ért. (Forrás: http://www.hwsw.hu/hirek/22436/extra-tarhely-es-spamszures--fizetos-szolgaltatasok-a--freemail--en.html  )  

Bár tudom,hogy sokan másként látják,én örülök  a Freemail  fejlődésének.  Fejlődhetett volna másképp is.  Ki  emlékszik a DPG-re? ("Drótpostagalmb",a jópofa,szimpatikus (magyar!) levelezőprogram.) Nekem is  volt,amíg volt Windows XP-s számítógépem.  Bármennyire is  elfogult  lehetek a magyar levelezőrendszerek mellett,de amilyen aranyos (volt? létezik még-a gyakorlatban?) annyira nem fejlesztették. 
Szerintem az egyik kegyelemdöfés  az  volt,hogy nem lehet WEB-es felületen elérni a postafiókot,más levelezőprogrammal pedig-tudomásom szerint- nem kompatibilis.  

Szóval a két magyar email- szolgáltató közül az egyiket fejlesztették,(-és nem eredménytelenül!) , a másikat pedig hagyták-hagyják elsorvadni.  Kár (lenne)  érte!  Egy másik ingyenes  e-mail szolgáltató is "belehúzott" a fejlesztésbe:a Hotmail.  Ami most már egyre inkább a miénk is.   Ugyanis már magyar domainnel is lehet regisztrálni Hotmail-fiókot! https://signup.live.com/signup.aspx?mkt=hu-hu&rollrs=12&lic=1  Kb.: három éve használom a Hotmail-t is, ha a "kezdet kezdetére" nem is emlékszem,de arra igen hogy angol nyelvű volt a kezelőfelület, és 1 GB volt a postafiók tárhely-mérete.   Nagy dolog volt az is szerintem! 

 Az 1 GB-ból  lett 2GB,-majd 5 GB,és napjainkban pedig végtelen tárhelye van minden Hotmail fióknak,-hasonlóan a Yahoo, az AOL, a Mail2World, a Bigstring,-és gyakorlatilag  a Gmail fiókokhoz.  Elindult hát a nagy virtuális versenyfutás a jó,egyszerű,személyes(ebb)  felhasználónevekért,jó olvasnivaló a témában:  http://itcafe.hu/hir/microsoft_live_hotmail_hu.html  Én nem voltam elég gyors,mert a "kovács", és a "zsolt" (@hotmail.hu) már foglaltak,de azért a "zsotza" névre "hallgató" postafiókkal meg tudtam lepni magamat...  [;-<))   

Azért vannak kellemes meglepetések is!  

[Zsotza]

2 megjegyzés:

Hevel írta...

Annak idején, amikor teljes időben Magyarországon laktam volt Freemailes fiókom, de annyi nagyon sok probléma volt vele, hogy annyira nem szerettem. Aztán amikor átkerült az origóhoz, kicsit furcsa volt a privacy statement. Akkoriban Yahoot használtam, a Gmailre az első lehetséges pillanatban átpártoltam. Azóta is nagyon szeretem, tetszik mind a magyar, mind az angol, mind a héber kezelőfelülete, és nem utolsó sorban nagyszerűen működik együtt évek óta a különböző mobilokkal és PDA-kkal.

Az én galambom kb 3 hónapja szűnt meg, amikor minden gépemet migráltam Win7-re... Szerettem ott a különböző csoportokat.

Zsotza írta...

Igen,Hevel...a magyar Freemail-nak hasonló a helyzete,mint a Dacia autónak: Meg kell tapasztalnia minél több embernek,hogy már nem a régi...(szerencsére!) A DPG-t meg én is sajnálom. [;<-((