2011. február 14., hétfő

Isten áldása a József utcában

Most  hétvégén  (2011 február 12-13) ünnepi  Istentiszteleten vehettem  részt, a  Budapest-József  utcai  baptista  gyülekezet  megújult  imaházának ünnepi  átadása  történt.  Hatalmas  munkán van  túl  az  építők,és a  gyülekezet!  Nehéz  (-sőt,igazából  lehetetlen)  ezt  szavakkal  kifejezni,mit  éreztem ,amikor  megláttam  az  elkészült imaházat,-erre  mondható: ezt  látni  kell!   Megilletődött  voltam  a  látványtól.... és  nem  voltam  ebben  egyedül.   Isten  hatalmasan  megáldotta  azok munkáját,akik közreműködtek  a  hatalmas felújításban!  Tréfásan  mondtam  pár  testvérnek:  Mennyivel  egyszerűbb a  muszlimoknak:  ők  nem  mennek  be az  ő imaházukba  (mecsetükbe)  cipőben. [;-<)   Abszolút  dominál a  fehér  szín.  Meg  lehet  szokni   a  jót,Isten  áldását....? Isten  óvjon  bennünket,-engem is - hogy megszokottá  váljon.  Nagyon  találóan  fogalmaz  a  helyi,"Testvérek"  című  gyülekezeti újságban  Sólyom Attila>>"Nem  azért  kaptuk megújult imaházunkat,hogy  bezárkózzunk a  komfortosabbá tett  épületünkbe,mint  egy várba,és- John Stott gondolataival élve- időnként rajtaütésszerű evangélizációval  jól "helybenhagyjuk" a "pogányokat",majd a felvonóhidakat felhúzva,a vizes árkokat színültig  megtöltve éljük tovább elszigetelt életünket csodálatosan szép falaink között. A  Világ,-még ha nem is  mindig tudatosan-sóvárogva  várja Isten  fiainak megjelenését."<< Isten  áldásának  a  nagyságához  hasonló a  feladat,-mai szóval  élve- a kihívás is!  Kívánom,hogy  betöltse a  küldetését a felújított  imaház,és kívánom az  Olvasónak,hogy minél  többen  felfedezzék!  Szeretettel  ajánlom a  gyülekezeti  honlapot:  http://jozsefutca.hu/  ,azon  belül is  a  Rendszeres alkalmainkat  Néhány  képet  felteszek  a  blogban,jóval   több  képet lehet látni  itt,a gyülekezeti honlapon!  A fotók után két  régebbi videó: az  elsőn a József  utcai  ifjúság dicsőítése, a másik pedig a gyülekezet ének,-és zenekarának előadásában a "Szívből köszönöm,Uram"  című  dicséret. Köszönöm  Újváriné  Anikónak a  szép  képeket!    [Zsotza]





 

16 megjegyzés:

iri írta...

Nagyon szep!Dicsoseg Urunknak!Koszonom a kepeket!

Zsotza írta...

Valóban nagyon szép lett,Istenünknek hála,-és köszönet az építőknek,és minden közreműködőnek! Köszönöm Iri a Kommentedet,Gyere máskor is!

Zsotza írta...

Most nézem... Iri,41 perccel a post megjelenése után Írtál kommentárt,-nagyon gyors voltál! Gratulálok!

Zolika írta...

Legyen áldott a gyülekezet!

Névtelen írta...

Kedves Zsolti! Köszönöm az értesítést. legyen rajtatok az Örökkévaló áldása! MG

Zsotza írta...

Nagyon szépen köszönöm! Örökkévaló Urunk áldása legyen Rajtatok is,és Szeretteiteken!

iri írta...

Hat igen , ha resen vagyok!

n arpi írta...

Udvozollek Kolozsvarrol :D
Az Ur Jezus Krisztus Kegyelme Istennek szeretete es a Szent Lelek jelenlete legyen veled.

Zsotza írta...

Nagyon szépen köszönöm,Árpi! Urunk áldása legyen Veled is,és Szeretteiddel! Üdvözöllek Budapest "alól",Halásztelekről! Gyere máskor is!

Nu Mai Am Nimic De Zis írta...

Szia kedves Zsotsa. Lehet, hogy meglepett, hogy romanul irtam az oldalamon,de ha jobban megnezzed az utolso cikkem befejezo reszeben, talalsz egy magyar tv adot a zilahi magyar baptista gyulekezet reszerol. Ejjel nappal van zene ezzen az adon (magyar es angol nyelven)
Jelenleg tobb a roman olvasom es ezert irtam romanul, de ha latom hogy lesz ertelme, leforditom magyarra is a ciikeimet. Szeretnem latni a te velemenyedet is :D
Kapcsolatban sezertnek lenni veled.
Az Ur aldasat es vedelmet kivanom rad es csaladodra. sok szeretettel arpi

Zsotza írta...

Kedves Árpi! Feleségem brassói születésű székely asszony,így románul nélküle "elveszek". Voltam Blogodon,de jobban szétnézek majd! Bátorítalak,Árpi,hogy Írj magyarul is! Én is nyitott vagyok kapcsolatra. Ha Gondolod,vegyél fel messengereken: YAHOO: kovacs2zsolt MSN: k1zsolt [kukac] hotmail [pont] com ICQ: 489 153 185 Üdvözöllek: Zsotza

Nu Mai Am Nimic De Zis írta...

szia kedves testver. orommel ajanlom blogomat, mert tudom hogy az Iras szamomra az Urtol kapott talentum, de ahhoz hogy irjak magyarul is, szuksegem van olvasokra.
eleg nehezzen nyertem meg a roman olvasoimat is, mig a magyar kozosseg itt nalunk el van foglalva mas egyebbel. megis lefogom forditani a fontosabb cikkeimet es ha latom, hogy van ertelme, leforditom az osszest.
Amit irtam romanul, nagyon felepitett elso sorrban engemet, ugyhogy amit irtam az Urrol hasznos.

Zsotza írta...

Árpi,nem egyszerű....nekem sem. Minden olvasó ÉRTÉK! Ezért is érdemes figyelni a Kommentelőt,és kommentálni más blogokon is.

Toronyőr írta...

Ami szép az szép. Méltó hely Isten dicsőítésére. Az első zene is nagyon tetszett. Bízom benne hogy betölti a szerepét, vagyis Istenhez való még közelebb kerülést.

Toronyőr írta...

Ami szép az szép. Az első videó is méltóságteljes (persze a második is). Bízom benne betölti a szerepét, Isten áldásával. Le a kalappal.

Zsotza írta...

Nagy munkát végeztek az építők,szervezők! Isten kegyelme az is amilyen szép lett! Köszönöm,Toronyőr a kommentet,Gyere máskor is!