2011. március 29., kedd

Blog-dolgok

Néhány  apróbb változást  csináltam  a  NET-naplómon.  
Aki  régóta  jelen van a  Világhálón,emlékezhet,hogy  milyen  klassz  szolgáltatás  volt (-és  most  is  az )  a  http://dot.tk   ingyenes  domain  szolgáltatása,amely  segítségével  ingyenes  .tk ( Tokelau-i  ) domain nevet  lehet  regisztrálni.   
A  szolgáltató  akkor  biztosítja az  ingyenes  domain-nevet,és  az  URL-cím  átirányítást,ha  minden 90 napban legalább 25 látogató keresi  fel a  weboldalt.   

Kb.:  egy  éve  az  http://sgforum.hu/  oldalamnak   regisztráltam   tokelau-i  címet,és  a  nagyon  hosszú  eredeti  cím  helyett,ami  így  néz  ki: http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=segitsegjehovatanuinak   lett   egy  könnyen  megjegyezhető  cím:  http://szabadjehovatanui.tk  
(További  hasznos  infók a  szolgáltatásról  >> itt! <<  )   
Szóval nemrég   regisztráltam  a http://zsotza.tk   domaint is ,amelyet  a  Blogspot -os  NET-naplómra  irányítok  át.   
A  régi  gyakorlattal  ellentétben  már  nem raknak  fel  reklámokat.  

Ha  "mennem  kellene"  a  Blogspotról (pl.:fizetőssé  válna,mint a  Ning.com ,vagy  a  Google megszüntetné  a  blog-szolgáltatást,mint  ahogy  megszüntette a  Microsoft 
-de  volt,hogy  maguk a  szolgáltatók  szűntek  meg  pl.: Blogzz.com,Honlap.ws -,nos  akkor  csak  az új    címre kellene  beállítanom az  átirányítást,de  a  blog  továbbra  is  a  régi URL-címen maradna  elérhető.   Korábban  felmerült a  Médiatörvénnyel  kapcsolatban  a  blog-cenzúra ,így  ha  esetleg  iráni,új-zélandi,vagy  orosz   blog-szolgáltatóhoz  kellene "költözni",  a cím  marad: http://zsotza.tk     

Néhány  hete  figyelem  a  kereső-szavakat,és  az  országokat,amelyekkel,-és ahonnan  megtalálják NET-naplómat.   Magyarország:  6817 , Oroszországi Föderáció: 756 , Amerikai Egyesült Államok: 305 , Románia: 205 , Egyesült  Királyság: 78 , Németország: 74 , Új-Zéland: 64 , Szlovákia: 58 , Horvátország: 56 , Kanada: 37.  Gondolom,hogy a legtöbb  országban  kint  élő honfitársak  kattinthatnak,akik  évtizedekkel  ezelőtt  kivándoroltak,vagy  mostanában  mentek  ki  dolgozni,-illetve  a  szomszédos  országokban  élő  magyarok.  Az  Orosz  Föderáció "második  helye"  mindenképpen  meglepetés....tudomásom  szerint  nagyon  kevés  ember  ért  magyarul,-de  aki  igen,az  nagyon  szorgalmas  Látogató!  (Köszönöm!)   

A kereső-szavak toplistája:  Jehova Tanúi: 93, Gerilla együttes: 25, (Azt  gondolom,erre  kattinthattak  főleg  Oroszországból.)  "Holtversenyben"  a  harmadik  helyen  10-10  találattal:  Jehova Tanúi blog , Zsotza,  Neda Ukraden  (Ő az  egyik  kedvenc  énekesnőm!)  Jehova Tanúi  honlapja: 9 ,-és  megint  három  egyforma  találat,mindhárom 8-8:  Jehova tanui (így,rövid "u"-val) , Jehova tanúi  énekek, és  Ács Enikő -igen  ő  egy  másik  kedvenc  énekesnő.  

"A pogányok  ideje"-a  Carl  Olof Jonsson  könyvéről  szóló  post kapott  7  találatot.  8802  találatot  mutat  most  a  számláló,amiért  én  nagyon  hálás  vagyok  Istennek,és  köszönöm minden kedves  Olvasónak!   
[Zsotza]















10 megjegyzés:

Hevel írta...

Hát izé, én Izraelből orosz, magyar vagy USA-belinek látszó proxyval jövök, attól függően, hogy éppen melyik géppel vagyok online. :)

Zsotza írta...

@Hevel>>: Akkor már sejtem,hogy Veled együtt más,Izraeli magyar is orosz proxyval látogathat! [;-<))

Zolika írta...

Nem akarom elvenni a lelkesedésedet, de a rendszeresen idejövő olvasóid (én, Hevel) alaposan feltuningoljuk a statisztikákat.
Ha ő egyedül jön orosz akármivel - viszont jó sokszor - akkor az jó magas "oroszos" százalékot eredményezhet.
Pl: Az én blogom böngészős statisztikáját 41%-al a Chrome vezeti. :)
Csakhogy lehet én egyedül kiadom ezt az arányt...
Ha te vagy Pitypalatty úrfi szintén azt használ, akkor már szinte meg is van a biztos magas százaléka a Chromenek.

Én is szeretem a statisztikát. :) Mindennap nézem a sajátomat.
De mivel kevesen olvasnak, így tudom hogy némely mutató mit ér valójában.

De persze vannak hasznos adatok is. :) (keresőszavak, honnan jönnek az olvasók, napi egyedi látogatók, stb.)

Szóval én nem bíznék oroszországi olvasókban. De legyen neked igazad! :)

Zsotza írta...

@Zolika>>: Köszönöm,hogy nem Akarod elvenni a lelkesedésemet...de azért igyekszem "két lábbal" állni a realitás talaján. Egyetlen másodpercig sem gondolom,hogy népszerű,vagy látogatott a blogom. (Igaz,bő egy évig párhuzamosan blogoltam egy időben több szolgáltatónál,így "saját magamnak" csináltam konkurenciát.) Nálam 2011 március hónapban így alakultak a "böngésző-mutatók",-az első 3 helyen: 1.:Firefox:1117, 2.:Internet Explorer:175, 3.:Chrome:167. Nagyon megtisztelő,hogy -Hevellel együtt- Rendszeresen Olvasol,de vannak mások is! [;-<)) 2011 márciusban 461 kattintás jött orosz proxy alól,-nem valószínű hogy Hevel naponta 15-ször kattintott volna Zsotza NET-naplójára!)) Mindennel együtt: tudom,hogy rétegblogot csinálok. De ha hónapokig nem postolnák,valószínűleg nem hiányozna senkinek. Köszönöm a Látogatásodat,és Gondolataidat!

Zolika írta...

Nem azt akartam írni, hogy kevés olvasód van.
Főleg tőlem tűnne ez furcsának.
Ráadásul nálam a fele a Googleból jön, akik aligha jönnek vissza.

Hevel írta...

Megnézegettem a saját statjaimat, és azt fedeztem fel, hogy a legtöbb orosz találatom megegyezik a spam kommentek idejével... Persze a megfelelő védelemmel kiszűrhető az is. :)

Zsotza írta...

@Hevel>>:Amikor még WordPress-en blogoltam aktívan,akkor gyűlt meg a spammelőkkel! Úgy emlékszem,azóta vezettem be a kommentek előmoderálását. Sajnos,kénytelen voltam.

Gabi írta...

Ha otthonról nézlek, akkor én is valami biztonsági programon keresztül internetezem. Az váltogatja az országokat, így sokszor én sem Magyarországnak látszódom :)

Gabi írta...

Az angol lap honnan van? Mármint kik vannak mögötte? Csak belenéztem, de tetszik. Meglepően alapos! Köszönöm, hogy ajánlottad!

Zsotza írta...

@Gabi>>: Örülök,hogy Olvaspd az ajánlót! http://www.bibliaexaminer.org.uk Ezt a Google-val találtam meg. Beírtam: "Jehova tanúi",-beállítottam,hogy egyszerre 100 oldalt dobjon ki...-és megtaláltam! /"Legjobb barátod a Google [;-<))/ Bár nem értek egyet mindennel-ami a tartalmat illeti-de hasznos,és erős olvasmányok vannak fent! A weboldalról: http://www.bibliaexaminer.org.uk/ismerteto.html