2011. március 8., kedd

Búcsúzik a Windows Live Spaces

Egy szeretett,és jól ismert  szolgáltatástól kell elbúcsúzni  2011 március 16-án.  Akinek használta a "Windows Live Spaces"- t,azok  megkapták  hetekkel  ezelőtt,idejében  az  értesítést.  A  rossz  hír  mellett a jó hír az,hogy aki  blogolt az MSN-tárhelyén, pár kattintással  "átköltöztetheti" az  egyik legismertebb,és  legnépszerűbb blog-szolgáltatóhoz, a Wordpress.com  -hoz.  Amikor elkezdtem  blogolni, a Windows Live Spaces tárhelyen is vezettem a NET-naplómat,  de  végül a Blogspot.com  mellett  döntöttem. (Korábban készítettem  elsősorban Jehova Tanúi,és  az érdeklődők  felé  szóló ismeret-terjesztő/felvilágosító honlapot a Spaces-en is:  http://jt-help.spaces.live.com   Úgy  tűnik,hogy  egyre  kevesebb ingyenes  szolgáltatást vehetünk  igénybe, lassan vége a "virtuális ingyenkonyhának" ?    Beismerem:  én sem  kedvelem  a  reklámokat,de amióta  tudatosult bennem  az,hogy a reklámoknak,a  hirdetőknek  köszönhetően  lehet  ingyenes  email-fiók,és  ingyenes  tárhely,azóta  jobban  tudom  elviselni.  [;-<))  Akinek  van  még  blogja  a Windows Live Space-en,siessen, mert  2011  március  16-ig  importálhatja a Wordpress-tárhelyre- érdemes,egyszerű....és: ingyen  van!    Én  megtettem,beállítva  úgy a  blogot,hogy  csak én látom,ha  belépek  jelszavammal.   "Vésztartaléknak"  jó  lesz!    Nem állítom,hogy semmit sem  fizetnék,ha fizetőssé  válna  jelenlegi  blog-szolgáltatóm,de  valószínűbb,hogy más,ingyenes  tárhelyen  folytatnám. (Tavaly  a  "ning.com"  szolgáltató  tette  fizetőssé  a-korábban  ingyenes- szolgáltatását.) Nem nehéz  belegondolni: ami  eddig  ingyenes  volt,az  később  fizetős  szolgáltatássá  válhat. Hasonló  tapasztalatom  egy email-szolgáltatóval,a Lycos.com  -al.    Amikor  regisztráltam, kb.: 2007-ben,akkor  3 GB-os  tárhelyet  kaptam  ingyen,ma már  csak  fizetős  szolgáltatást  kínálnak: 5 GB  tárhely, havi 4,95 USD-ért.  Eddig nem  törölték  az  ingyenes  fiókomat,-tudok  küldeni,és  fogadni  leveleket.   De  ha  csak  fizetős  ügyfélként  használhatnám,valószínűleg  nem  használnám  tovább.  Te  hogy Látod?  Fizetnél,ha  fizetőssé  válna a  Szolgáltatód?  [Zsotza] 


13 megjegyzés:

Gabi írta...

Nem akarok gonosz lenni, de semmiképpen nem fizetnék. Fizetni csak olyanért fizetnék, ami ingyen nem érhető el.
Amúgy félelmetes, hogy mennyi mindenről nem tudok, Hiába vagyok fiatal, hiába vagyok jártas a korszerű eszközök használatában, hiába születtem a digitális világban, sokszor azt érzem, hogy sok mindent nem tudok a digitális világról. Például erről a szolgáltatásról nem is tudtam, hogy mi az. Félelmetes.

Zsotza írta...

Nem Vagy gonosz,Gabi....értelek,és megértelek! Én is másik,ingyenes szolgáltatót kerestem. A "digitális Világ",ban,-vagy ahogy én szeretem nevezni: "A Végtelen Kybertér"-ben egy dolog állandó: a folyamatos változás! Köszönöm Látogatásodat,és Véleményedet!

Zolika írta...

Én is keresnék egy ingyenest.


A Toronyőr blogról tudsz valamit?

Zsotza írta...

A "Free" mindent visz...amíg van lehetőség ingyenes szolgáltatásra,ez nagyrészt érthető is. Toronyőr visszavonult,családi elfoglaltsága miatt. Én bátorítottam-és bátorítom,hogy folytassa-még ha sokkal ritkábban ír,akkor is érdemes lenne. Köszi Zoli a kommentet!

Zsotza írta...

Mindenkinek köszönöm a szavazást,aki még nem tette,nyugodtan voksoljon! [;-<)) Köszönöm!

Hevel írta...

Gabi, nem csoda, hogy nem hallottál róla, gyenge próbálkozás volt a MS részéről.

A fizetésről annyit, hogy már valahol írtam, hogy hatodik éve saját tárhely, saját domain kombóval (is) rendelkezem, amiért fizetek, viszont teljes egészében a magam ura vagyok. Ami azért nagy szó.

Zsotza, ma munkába menet összefutottam két Tanúval Tel Avivban. Sokan vannak errefelé?

Zsotza írta...

@Hevel>>: Annak azért örülök,hogy a blog-importálást korrekten elvégezte a Microsoft és a WordPress,-sőt!-a régi URL-címen elérhető a WordPress tárhelyre került egykori Windows Live Spaces tárhely. Tel-Avivról konkrétan nincs statisztika az Őrtorony Társulat honlapján,de egész Izrael Államban a 11 milliós lakosságból 1355 ember volt tagja a Jehova Tanúi Szervezetnek,-ehhez jönnek a rendszeres látogatók,és érdeklődők,rokonok. Hevel,Izraelben vannak "Királyságtermek" ("Kingdomhall") vagyis hivatalos vallási célú épületük,vagy bérelt termekben jönnek össze? Köszönöm a Látogatásodat,és a Kommentárt! Az Örökkévaló áldása és védelme legyen Veled,és Szeretteiddel!

Zsotza írta...

Még az előzőhöz: Innen a statisztikai adat: http://www.watchtower.org/e/statistics/worldwide_report.htm

Hevel írta...

Én 2004 óta saját domain alatt, saját tárhelyen hostolt WordPresst használok, kisebb-nagyobb Blogspot kitérőkkel. Remélem tetszeni fog Neked is a WP, mert rendkívül felhasználóbarátnak ismertem meg.

Az az igazság, hogy közel 3 év alatt másodszor találkoztam Tanúkkal Izraelben. Az első alkalommal egy olyan városban, ahol nagyon sok ex-szovjet bevándorló él, és ők oroszok is voltak. Ezek a maiak viszont született izraeliek...kicsit furcsa volt. Királyságteremről nem tudok, lehet, hogy csak nem tartom nyitva a szemem eléggé.

Hevel írta...

Azt egy kicsit furcsállom, hogy a hivatalos honlapon nincsen egyből, jól látható helyen egy link a gyülekezetek listájához, vagy egy alkalom kereső. A mormon.org-on kiválóan működik, még ha a tel avivi gyülihez csak a gyülielnök adatai vannak megadva...

Köszönöm a linket!

Zsotza írta...

Hevel>>: Nagyon szépen köszönöm az infókat,Hevel! Igen,olvastam hogy nagyon sok ex-szovjet bevándorló talált hazára Izraelben. Csodálkoztam a 11 milliós össz-lakosságon! Az Őrtorony Társulat honlapjáról az a véleményem,hogy nagyon zsúfolt....és még helyi email címeket sem olvastam. A Mormonok jobban felkészültek a NET területén,-még élő(!!) chat is van a mormon.org oldalon. A WordPress alapú blogokat tartalékolom arra az esetre,ha megszűnne,vagy fizetőssé válna a Blogspot.com. Havonta belépek az admin-felületre,és kétsoros postokat felteszek...nehogy töröljék "inaktivitás miatt". Nekem is nagyon tettszik a kezelő-felülete,kicsit zavar,hogy nem minden funkció van magyar nyelvre fordítva. Egyenlőre a Google blog-rendszere nálam a nr.-1.

Hevel írta...

A Blogspotban azt nem szeretem, hogy meglhetősen behatárolt, hogy mit lehet vele csinálni, hogyan tud kinézni, illetve funkcionálni. Mostanában kezdtem el újra foglalkozni az egyik kedves WP-es projektemmel, a http://kosherkola.com oldallal. Lassan csinálom a magyar verziót is, és lehet, hogy feltámasztom a régi kis közösségi site-om. A WP-nek ezt a funkcióját, a mini-Facebook jellegű közösségi site funkciót nagyon szeretem, van egy, amit a család 100+ tagja használ a kapcsolattartásra, illetve van egy olyanom, amin egy maroknyi ex-mormon zsidó ál-facebookol. :)

Zsotza írta...

@Hevel>>: Szeretettel Bátorítalak,hogy Próbáld meg feltámasztani a régi magyar nyelvű WordPress-oldalt! Minden hasonló kísérletet izgalmasnak tartok,-és nagy kihívásnak! Nekem volt hasonló kísérletem keresztény web-fórummal ( http://nyughatatlan.tk )-bár én csak egy felhasználó vagyok,de belevágtam....hátha...! Még így is,hogy nem sikerült,sem bántam meg-legalább megpróbáltam. Kívánom Hevel,hogy több siker-Élményed legyen Neked.