2011. április 23., szombat

16

Évforduló,-érdekes   idő  egybeeséssel:   
április  24-én,  16  évvel  ezelőtt  írtam  meg  azt  a  levelet,amelyben  megfogalmaztam  a  kilépő  nyilatkozatomat  a  Jehova Tanúi egyháztól.  
Sajnos, nem   készítettem  másolatot  belőle,  de  emlékszem  arra,hogy  evvel  nem  a  Jehova Tanúitól,-  az  emberektől,  hanem  az  Őrtorony Társulat  által  vezetett  Szervezettől  különültem  el,mivel  felismertem:  nem  tudok  azonosulni  a  brooklyni  Vezető  Testület  mentalitásával,  bukott  próféciáival,tévtanításaival.   

Nálam  ez  esztendőről- esztendőre  piros betűs  Nap
Korábban  írtam erről postot:  http://zsotza.blogspot.com/2010/04/aprilis-24-felszabadulasom-napja.html   

2011-ben  ez  a  személyes  ünnepnap  egybeesik  a  Feltámadás  emlékünnepével, -amit  népiesen  húsvétnak  neveznek.   A  Világon  sok  keresztény  gyülekezetben  megemlékeznek   az  Úr  Jézus  Krisztus  haláláról.   
Hatalmas  kegyelem  hinni,-tudni:  nem  a  halálé  az  utolsó  Szó!   
Ahogy az  Úr  Jézus  nem  maradt  a  sírban,  úgy  azoknak,akik  felismerték   önmagukban  az  ítéletre   méltó  bűnöst,és  Jézus  Krisztusban  a  Megváltót,azoknak  sem  kell  a  "bűneik  temetőjében"  maradni.  
Istennek  hála, hogy  nekem  is  adott  új  életet,és  nem  kell  rettegnem:
"Jaj!  Mit  mondanak  rólam  a  Királyság-teremben...?"   "...csak  nehogy  hívjanak  a  vének  a  kisterembe  beszélgetésre /  kihallgatásra"! 
  
Az  örök  életem  az  Úr  Jézus  Krisztus  kezében  van,mert  ezt  mondja   az  Ő követőiről  a  Megváltó : " És  örök életet  adok nekik,és  soha  semmiképpen  nem  pusztulnak  el, és  senki sem fogja kiragadni őket a  kezemből " ( János  evangéliuma  10:28, Új Világ  fordítás,-saját  kiemeléssel )   Biztos  vagyok  abban,hogy  a  legjobb  Kezekben  van!   Hála  ezért  is  Jahveh  Úr Istennek!   
Az  ünnephez  méltón  a  post  végén  következzen  egy  élettel  teli   dicsőítés  Jehováról,-egyenesen  Kenyából,  Sarah Mbogo  előadásában!   Áldott  Feltámadás-ünnepet  kívánok!    [Zsotza]  

6 megjegyzés:

Hevel írta...

Boldog évfordulót! Nekem elsején lesz 8 éve, hogy megírtam levelem a Mormon egyháznak, és június 15-én hogy megkaptam a levelet tőlük, ami informált arról, hogy eltűntem a névsorból. :)

infaustus írta...

Boldog születésnapot! :]

Zolika írta...

Áldott húsvétot neked is!
Itt is. :)

Zsotza írta...

@Hevel>>: Köszönöm szépen! Neked is boldog Évfordulót kívánok,-amely pár nap múlva lesz. @Infaustus , @Zolika>>: Nagyon szépen köszönöm,áldott Feltámadás-ünnepet kívánok!

Gabi írta...

Boldog szülinapot! :)

Zsotza írta...

@Gabi>>: Nagyon szépen köszönöm! [:-<))