2011. május 13., péntek

20000

2011 május 9.-én meglátogatta  a  Szabad Jehova Tanúi   weboldalamat  a  húszezredik  Látogató.  Nekem nagy  öröm,és  megtiszteltetés.  
Lehetne  azon  elmélkedni,hogy  sok,vagy  kevés  ez a  húszezer...?  
Egy  profi  weboldal  esetében  másfél  év  alatt  húszezer  látogató : kudarc.  Viszont,-ha szűkítem a  kört-és  belátjuk: a  vallási  témájú  weboldalak  "alapból"  réteg-témát  képviselnek,akkor  én azt  gondolom: nem  kevés.  

Ebben a  pillanatban  csak a  G-portálon belül a  leg-látogatottabb honlap egy   futball-weboldal, 3843691  össz-látogatóval.  A  "vallás"  kategórián  belül a  legolvasottabb  honlapot  -eddig-  144205 kattintást  kapott.   A  266 vallási  témájú  portál közül  a  19.-ik  helyet  "foglalja  el  -összesítésben- a  "látogatottsági  toplistán". (2011.május 12.-i  eredmény.)   A  napi  látogatószám-toplistán  a  "vallás"  kategórián  belül  viszont a  6.-ik.  
Nagyon  hálás  vagyok  ezért Istennek,és  köszönöm  mindenkinek,aki  meglátogatta,ajánlotta  a  "Szabad Jehova Tanúi"  weboldalt!   Senki nem  mondhatja (- Jehova Tanúi), hogy a  keresztény  egyházak  összefogása  ez a  portál: egyetlen  honlapról  tudok,ahol  szerepel  ez  a  weboldal  az  ajánlóban:  http://Jtinfo.blog.hu  -  ezúton is  köszönöm!  Minden támogatás,ajánlás,imádság,építő  kritika  nagyon  sokat  jelent  nekem!   Amikor  regisztráltam a  G-portálra,és  megláttam  először a  kezelő-felületet,nem  gondoltam,hogy  lesz  ebből  valami.... 2007  óta  használok  abszolút  "hobby-szinten"  számítógépet, nem vagyok  tapasztalt  ezen a  téren.   Miért  hoztam  létre  azt a  Web-portált ?   

Van  az  "általános"  blogom,ahol  általában  Bibliai-keresztény,és  Jehova Tanúival kapcsolatos  hitvédő-kritikai   témájú  postokat  szoktam  írni /  publikálni,de  nem ritkán  helyet  kap  zenei,vagy  személyes  jellegű  írás is.   Azonban  szerettem  volna  egy  olyan  honlapot,amelynek  kizárólagos  témája  a  Jehova Tanúi  Egyház,-annak  történelme,tanításai-és  azok  vizsgálata a  Biblia  alapján.  Mivel  félig  ebben  a  felekezetben  nőttem  fel,-és  nyolc  évig  tagja  voltam  a  Jehova  Tanúi  Egyháznak,így  nem teljesen  "kívülállóként"  írok.   Mivel  felismertem,hogy a  Jehova Tanúit  irányító  Őrtorony  Társulat  tanítása / gyakorlata  több  ponton  eltér a  Szentírástól, ezért  lelkiismereti  okokból  kiléptem  a  felekezetből.   Mivel  Jehova Tanúinak  döntő  többsége  mielőtt  belépett  volna  az  egyházba nem ismerhette Jehova Tanúi  történelmének  elhallgatott  igazságait,és a Bibliáról  is  keveset-vagy  semmit-nem  tudtak,ezért  tartom  fontosnak,hogy ismerjék  meg "az  érem másik  oldalát is".  Miért  "Szabad Jehova Tanúi"?    

Évekkel  ezelőtt több Jehova Tanúi  felé  szóló  kritikai-missziós  honlap  is  létrejött,ezek  többsége  különböző  okokból  inaktív  lett.  Mindenképpen  szerettem  volna,ha  a  mai  Internetet  használó  Jehova Tanúi,-vagy  az  egyházzal  szimpatizáló   ember  találjon  hiteles információkat  az Őrtorony  Társulat  régi  tanításairól, be nem  teljesült jövendöléseiről,és találjon  kapcsolatot  olyan  emberrel,aki - Isten  kegyelméből- megtalálta a  kiutat  Jehova Tanúitól,és meg  tudja  mutatni  másoknak  is.  Az  Őrtorony  Társulat "természetesen"  továbbra  is  elszigeteli  Jehova Tanúit   azoktól  az  információktól,amelyek  rávilágítanak  arra  a  tényre:  Charles  Taze  Russell-t  nem Isten  hívta el,és az  egész  "Őrtorony-teológia" már  kezdettől  fogva  tévút volt.  Ezért is  tiltott  Jehova Tanúinak  beszélgetni  egykori  tagokkal,és  tilos  olvasni ex-Jehova  Tanúi  írásokat,honlapokat.  Bibliaversre  hivatkoznak-tévesen.  Részletesebb  magyarázatok  itt:  http://www.tar.hu/xjt/nekosz.html ,  http://jehovatanui.blog.hu/2011/02/11/s_ne_is_koszonjetek_neki_soha_1 , http://www.bibliaexaminer.org.uk/koszones1.html   

 Mivel  Jehova Tanúit  "információs vasfüggöny" ,és  "Őrtornyok"  veszik  körül,-akárcsak a II. Világháború  után Közép-Kelet  Európát-ezért is  adtam  a  honlapnak  a  "Szabad Jehova Tanúi "  nevet,emlékezve  az  egykori  Szabad Európa Rádió   szolgálatára,amely  lehetővé tette  az  információk  szabad  áramlását a  "vasfüggönyön  túl".  Szándékosan  nem  a  "Jehova Tanúi"  nevet  adtam a  weboldalnak.   Egyrészt :  tisztelem Jehova Tanúit,-az  embereket,akiket  megtévesztenek,és  szellemi  kiskorúságban  tartanak.  (Hiába  tudnak  fejből több tucat  Bibliaverset,ha nem olvashatják-értelmezhetik  azokat- a  szövegösszefüggésnek  megfelelően.)  Másrészt:  nem  hallgatom  el,hogy  ez  egy  objektivitásra  törekvő,kritikai  honlap,amelynek  készítője elhatárolódik  az  Őrtorony  Társulattól. (-de  nem  az  őszinte,értelmes  párbeszédre  nyitott  Jehova Tanúitól.)  Csináltam  néhány  változtatást  a  weboldalon,a  legfontosabbnak  a  fejlécen  olvasható  figyelmeztetést  tartom: 

Az  Őrtorony  Társulat   tilalma  miatt  -legálisan- ez a  honlap  Jehova Tanúi  számára  nem  látogatható.  Mivel   ez a  tilalom  egy  félremagyarázott  Bibliai  idézeten  alapul,és alapvetően az  Őrtorony  Társulat  érdekeit  szolgálják,ezért Bátorítalak,hogy  olvasd  a  honlapon  található  írásokat nyugodtan.  "  

Nem  szeretném,ha  provokációnak tekintenék  a  honlapot  Jehova Tanúi,és  buzgó  érdeklődők,ezért (is)  tettem  ki  a  figyelmeztetést.    Bármennyire  is szeretném a  békességet,voltak-vannak-és  egy  darabig  lesznek   Őrtorony-szimpatizánsok, aki írnak  "kedves"  levelet.  Időnként  "kilométeres"  bemásolásokat  tesznek az  email-be  (Watchtower  Library) -teljesen  feleslegesen,mivel  régóta  ismerem  az  Őrtorony  Társulat  tanításait.  Néha  egy "jóakaró" kifakad,hogy  milyen  rossz  az  egész  honlap,-de  soha  konkrétumot  eddig  nem  írtak.  Pedig nem  szégyenlem  kijavítani  a  hibákat.  
Hiszem,és  vallom:  ahogy  nem  vitatható el   Őrtorony  Társulattól  a  jog,hogy az  Interneten is  terjessze  tanításait, ugyanúgy  az  sem  vitatható el  a  szólás-szabadság azoktól  sem,aki tárgyilagos  kritikával  szolgálnak  az Őrtorony  Szervezettel  kapcsolatban:  

Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata  19. cikk:

Mindenkinek joga van a vélemény és kifejezés szabadságához. Ez a jog magában foglalja annak szabadságát, hogy véleménye miatt senkit se zaklassanak, továbbá hogy bármilyen eszközzel és hatásokra való tekintet nélkül mindenki tájékozódhasson és tájékoztathasson és eszméket megismerhessen, információkat és eszméket terjeszthessen
 "

Hálás  vagyok  Istennek a szólás,és írás szabadságáért!
 
      [ Zsotza ]

8 megjegyzés:

iri írta...

Eloszor is gratulalok az elert teljesitmenyhez.Tudom, hogy jo dolog ez s barcsak minel tobb "tanu " lenne a kattintgatok kozott.Nekem is szivugyem a felrevezetett emberek ,mert szemelyesen is erint,van tudniilik egy unokaocsem ki kozottuk van.Ezert is orvendek , hogy ezt igy nyilvanosan kozze teszed.Adja az Ur , hogy minel tobben raebredjenek az Igazsagra.

Zsotza írta...

Nagyon szépen köszönöm,kedves Iri a Bátorításodat! A "tiltott gyümölcs" vonzó bizony a Jehova Tanúinak,jó páran írtak,-persze ők nem bátorítottak. Érdekes helyzet: nekik az Őrtorony Társulat tilalma miatt TILOS olvasniuk olyan írást,amely ex-tagoktól származik,-mégis rendszeresen jönnek levelek,tapasztalok érdeklődést. Kérlek,Imádkozz,hogy minél többen megszabadulhassanak a tévelygésből! Köszönöm!

Névtelen írta...

Szerintem sok a 20000. Vedd figyelembe, hogy nem reklámozod az oldalt, kimondottan csak azok találnak meg, akik akarnak. Már nem emlékszem, melyik volt a legelső ilyen témájú oldal, amit olvastam, de a Tiéd az elsők között volt.
Én is gratulálok, és így tovább!
Szép hétvégét :)
Tamara

Zsotza írta...

Hálás vagyok Istennek,hogy sikerült eljutni idáig: Nélküled,és a többi Olvasó nélkül nem sikerült volna! Valóban,nem volt "reklámkampány"-már az is nagy meglepetés,ha egy keresztény honlapon a link-ajánlóban ott az apologia.hu , vagy az exjt.hu. Tamara,nagyon szépen köszönöm a Bátorításodat,Neked,és Szeretteidnek is áldott hétvégét!

Zolika írta...

Gratulálok ehhez a sikerhez is. :)
Korábban már láttam ezt a bejegyzést, de a napokban mintha eltűnt volna.
Most mindenesetre van időm és kedvem kommentet írni, így megteszem. :)

Erről a g-portálos honlapról nem is tudtam. Azt hittem már csak itt folytatod.

Ja és a 20000 kattintás nagyon soknak számít! :)

Zsotza írta...

Nagyon szépen köszönöm,Zoli! Tegnap vacakolt az egész Blogspot,másoknak is eltűntek postjaik...-még jó,hogy email-fiókjaimban van több példány a postokból. A G-portálos honlapon ( http://SzabadJehovaTanui.Gportal.Hu ) csak a Jehova Tanúiról,Őrtorony Társulatról szóló postok vannak,-úgy is mondhatnám,hogy tematikus honlap,-szemben a Blogspot-os oldalammal,a "vegyes" NET-naplómmal. Tehát nem teljesen ugyanaz a tartalom. Üdvözöllek szeretettel! Zs.

Gabi írta...

Jehova Tanúi kritikája egy mikroközösség témája. Így a 20 ezer látogatás nem rossz, gratulálok! Fontos dolog amit teszel. Azt gondolom, hogy nagyon jó, hogy vannak, akik tartják magyar nyelvű honlapokkal a frontot. Kevés ilyen ember van, ezek egyike te vagy. Az, hogy mi ma aktív extanúk az interneten is egymásra találtunk, abban fontos szereped van. Ezt köszönöm neked!
Még így van olyan link, amit küldtél és nem volt időm kirakni, hamarosan megteszem.

Zsotza írta...

Másfél év alatt a 20000 nem tűnik soknak,de ahogy Írod,Gabi az a honlap egy mikroközösségről szól,amely nagyon kevés Olvasót érdekel-még a hívő / vallásos olvasórétegből is! Köszönöm,hogy -egyedüliként Te (!) ajánlod a Blogodon! Tisztában vagyok a háttér (-lelki) segédmunkás szerepkörömmel,ha jól tudtam utat készíteni az Új Generációnak,az Isten kegyelme,és dicsősége! A jelen,és a jövő a Tiétek, fiatal Sorstársaké, akiknek friss tapasztalataik vannak,tudják olvasni az angol ex-Jehova Tanú irodalmakat,és otthon vannak az Internet Világában. Köszönöm Bátorításodat,és Kommentedet!