2011. július 16., szombat

Három jó hír!

Aki szokott _még_  TV-híradókat  nézni, az  tapasztalatból  tudja,hogy  még egy  horrorfilm is kellemes  a  közölt hírekhez  képest.
Időnként  ezért is  hagyom  ki  időnként, de azért a  szokás hatalma  erősebb,és a távirányítóhoz  nyúlok.  De  a hírek  továbbra is katasztrófákról,bűncselekményekről  szólnak....  De  most csak jó  hírekről lesz  szó,- ha nem is a TV-híradókban,-de  ebben  a  blog-postban!

Az 1. jó hír:
  A  héten  
  -egy  hónap  után-  ismét  postokat  írt   L.Gabi
  ,aki  a "JTinfo.Blog.Hu"  Blogot  vezeti.

Ez a NET-napló Jehova Tanúi elhallgatott történelméről, kulisszatitkairól  szól,-amikről  nem tudhat, beszélhet  egy  Szervezethez  hű  egyháztag.   Mivel  az Őrtorony Társulat  (A Jehova Tanúi korlátlan hatalommal bíró "tanítóhivatala")  egy erőteljesen missziózó  vallási  közösség,  ezért  is  fontos megismerni  az  "érem  másik (elhallgatott) oldalát", -mielőtt  még  nem késő, és  nem kerül  a  rokon, a szomszéd teljesen  a  brooklyni  (New York, USA)  vallásvezetők  korlátlan uralma  alá!   Ezért is kell ismeretet  szerezni, és  okulni  azok  tapasztalatából, akiket  Isten  kiszabadított  az  "Őrtoronyból"!
 
Örömmel  olvastam,hogy már  gyakrabban  tud  új  írásokkal  jelentkezni,  hogy  mikről  fog  írni  a  közeljövőben?
 Érdemes  elolvasni a   jtinfo.blog.hu  -n!

A 2. jó hír:

Egy  másik  Blogger-társ, a szintén szabadult, ex-Jehova Tanú   Johnny Joker  ...  szép  eredményt  ért  el: ezen a héten: tegnapelőtt látogatta meg  NET-naplóját, a "JehovaTanui.Blog.Hu"-t  a   tízezredik magyarországi  látogató! 
Örömmel,és szívből  gratulálok,és  kívánok  még  sok  tízezer  olvasót!    Bizony, sokáig  csak  címe  volt  a  blognak, -de  post  nem volt  olvasható.   De  2010  augusztus 19.-én  felkerült  az  első  írás,-és  azóta  "nincs  megállás"!  
Egy  régi, (Jehova Tanú)  gyülekezeti  ének  jut  erről eszembe:  "Sok  tízezer bátor  testvér" !
(Napjainkban ennek az éneknek a címe: "Sok százezer bátor testvér".) 
Bizony, Nélkülük   ez a szép  siker  nem születhetett  meg....  Ők  azok,akiknek a legnagyobb  bátorság kell  az  ex-Jehova Tanúk  írásainak  elolvasásához, ugyanis az  Őrtorony Társulat  parancsára kell gyűlölniük  az egykori  áldozatokat, tilos köszönni  nekik (visszaköszönni is- kivétel a rokoni,és munka-kapcsolatoknál) ,és  tilos  olvasni  bármit  tőlük!  Bővebben  olvasható az  1993 október 1.-i  Őrtoronyból - Johnny Joker  Blogtárs kiemeléseivel- itt: "Gyűlölnünk kell a hitehagyottakat" 

Ilyen  tilalom  talán egyetlen  kultúrközösségben sem  létezik,  valószínűleg a legfanatikusabb futball-drukkereknél  sem.
"Természetesen"  nem véletlenül  vannak  elzárva   az  Őrtorony  Társulat  számára kínos  információktól  Jehova Tanúi, -beleértve  a    saját , régi  kiadványokat  is:  C.T. Russell, J.F. Rutherford  műveit  -"nagyon  maximum"-  csak  címről  ismerik a régi  Tanúk. 

Itt  érkeztünk el a  3. jó hír -hez:

Egy új  blogon  megjelent  az  Őrtorony folyóirat  archívuma!  
Az egyre  bővülő  kínálatban  -jelenleg-  1922 -től, 1948-ig  találhatók meg  teljes  évszámok, amik  történelmi  ritkaságok letölthetőek!!
Nagy  munka  volt  ebben is, és  hiszem,hogy  a  történelmi múlt  megismerésével  mindenki csak  nyer.......  (kivéve  az  Őrtorony  Társulat.)
  Íme a  web-cím:  ŐrtoronyArchívum.Blog.Hu
   Szeretettel  ajánlom!  
    [Zsotza]

15 megjegyzés:

Apostol - Árral szemben. írta...

Hurrá. :)

Örülök a jó híreknek én is.
Isten áldásos munkája legyen veletek a jövőben is!

Toronnyőr írta...

Valóban nagyszerű tényfeltáró munkát végeznek. Talán sokaknak segíteni fognak a szektavezérek karmaiból való szabadulásban. De azért szerintem neked is hasonlóan nagy szereped van ebben.Nekem személy szerint a te blogod nyújtott nagy segítséget.Úgyhogy gratula, csak így tovább ne adjátok fel.

Zsotza írta...

@Apostol-Árral szemben: Nagyon szépen köszönöm jókívánságodat!
Minden egyes Olvasó, és Komment-író jelenléte,és véleménye fontos, erőt ad, bátorít.
Én is kívánom Urunk gazdag áldását Rád,és Blogod Olvasóira!

Zsotza írta...

@Toronyőr:
Neked is nagyon szépen köszönöm Bátorításodat,-sokat jelent nekem! Nagyon fontos,hogy -még az Őrtoronnyal szimpatizáló Olvasók is lássák / érezzék: Nem akarom lejáratni a brooklyni vallás-vezetőket, nem örülök a WatchTower-botrányoknak.

Amit fontosnak tartok: a "Hű és bölcs rabszolga-osztály" által felállított "információs berlini falat" áttörjem,és az elhallgatott Bibliai igazságokat,és az eltussolt Őrtorony-magyarázatokat megismerhessék azok a Jehova Tanúi egyháztagok is,akik el vannak zárva az információktól, vannak (már / újra) kérdéseik.

Te is Tudod,hogy nem véletlenül parancsolja meg a brooklyni vezérkar a Tanúknak,hogy még csak szóba se álljanak még a lelkiismeretből elment egykori tagokkal sem. Az Internet előtti korszakban könnyen elszigetelte Jehova Tanúit az Őrtorony Társulat az egykori,szabadult áldozatoktól.

Ma már más korszak van, egyre kevesebb Jehova Tanút tud "bezárni" a Társulat az "Őrtorony-információs búra alá",-Istennek hála! Az Internet egyre több Tanú számára elérhető...-vele együtt az elhallgatott Bibliai tanítások,és a kínos, hamis Őrtorony-magyarázatok.

Toronyőr írta...

Sokat gondolkodtam születésnapod körüli időszakban, hogy küldjek-e neked egy szép zenét ajándékba, főleg az általad elvégzett munka tiszteletére, de nagyon buzisnak tűnt volna. Nem vagyok homokozólapát kedvelő (4 gyerek+asszony)de szerintem ezt megérdemled.Ha nem tetszik bocsi!!! Ne add fel! http://www.youtube.com/watch?v=umTldeZzPqU
http://www.youtube.com/watch?v=33SE_AWZjM0&feature=related

Toronyőr írta...

Upsz ez lemaradt!http://www.youtube.com/watch?v=rBqka5E9k7U&feature=related

Apostol - Árral szemben. írta...

Köszönöm. Rám fog férni. :)

Zsotza írta...

@Toronyőr: Szerintem jók azok a zenék,- KÖSZÖNÖM SZÉPEN! (Milyen komoly lett Ágnes Vanilla,-nem mintha komolytalan lett volna korábban.) Ahogy korábban írtam: minden kommentár,és bátorítás nagyon nagyon fontos! El lehet fáradni, meg lehet fáradni a kommunikációban,-ha egyoldalú. Időnként találkozok olyan blogokkal,amelynek a gazdája már hónapok óta nem írt,-pedig korábban értékes postokat tett fel. Ilyenkor reménykedem: a bátorító kommentárom talán újra elindítja... talán.
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm, Istenünk áldása legyen gazdagon Rajtad,Szeretteiden,és a Sorstársakon!

Zsotza írta...

@Apostol- az árral szemben:
Soha nem felejtem,hogy milyen támogatást kaptam Tőled,-még a blogger-pályafutásom (-ha bloggernek tekinthetem magam) legelején! Te Kommenteltél másodiknak,- és két éve (!) Elviselsz... pedig voltak (egészséges, építő) vitáink,-ami nem baj!

Nagyon jólesett,hogy amikor még senki nem tette fel a blogomat a link-ajánlójába, Te Mertél ajánlani.

Ez nekem azóta is sokat jelent,-és: köszönöm!
Imádkozom Érted is,hogy ne Fáradj bele az írásba,és a kommunikációba...így,az Árral szemben!

Gabi írta...

Zsolt, nagyon-nagyon köszönöm neked a sok ösztönzést és ajánlót! Minden eredmény mögött ott vagy te is, sokat tettél azért, hogy ez a közösség létrejöjjön és megmaradjon!
Az őrtorony-archívumot elfelejtettem, pedig egyszer már ránéztem. Nem tudtam merre láttam és most tudtam meg hol volt :)

Zsotza írta...

@Gabi: Nagyon hálás vagyok Istennek,-és köszönöm Neked,-és mindenkinek,aki bármit is tesz a Jehova Tanúi felé szóló szolgálatban.

Akárcsak egyszer ajánlja valamelyik honlapot... vagy kommentál,bátorító emailt ír,-vagy építő kritikát: nagyon sokat ér! Külön köszönöm azoknak a segítségét,akik ima-támogatást nyújtanak!

Köszönöm a keresztény fórum-adminoknak,akik JT-topikokat nyitottak,- bizony, nem egy Jehova Tanúja aktívan írt- kockára téve az "örök élet reménységét / esélyét"-legalábbis az "Őrtorony ideológia" szerint.
A "leghevesebb fronton" azonban a blog-postokat írók,és az Index fórumon WatchTower-trollok felé szolgálók vannak.
Ma már van egy

aktív,stabil,-interaktív- internetes ex-Jehova Tanú jelenlét! Talán hamarosan Skype-konferencia beszélgetés lesz a következő "mérföldkő"- aktív,és egykori Jehova tanúkkal...?

Semmiképpen sem szeretnék elfeledkezni a korábbi segítő ex-JT Oldalakról:: Ewatchman, Exjt.hu, Apologia.hu, Bikbak... -kihagytam valakit? Bocsánat,ha valaki kimaradt!

Az Őrtorony Társulat sikeresen elszigetelte a szabadult ex-tagoktól,-és az eltitkolt Igazságoktól, elhallgatott Watchtower-történelemtől Jehova Tanúit. Az Internet áldásával ez a "virtuális szellemi berlini fal-at" súlyos sérülés érte! És ez még csak a Kezdet... és egyre többen csatlakoznak a Világhálóra!

Köszönöm Neked,-és mindenkinek a kitartását,bátorítását!

Apostol - Árral szemben. írta...

Beneveztem a blogodat a Goldenblogra.
http://goldenblog.hu/
Az "egyéb blogok" kategóriába.
Veszteni valónk nincs, és hátha nyerünk új olvasókat. :)

Zsotza írta...

@Apostol - Árral szemben:
Köszönöm jó szándékodat,és kedvességedet.

Bízom abban,hogy az első 100-ban sem leszek benne.
Nem vagyok egy "blogger-típus", havonta kétszer-háromszor frissítem a NET-naplómat.

Névtelen írta...

Kedves Zsotza ! Kerted hogy irjunk velemenyt, meg nem tudok, mert most talaltam ra a blogra.Azert megirom, hogy csodalom a batorsagot,olvasgattam , es remlik hogy mar valahol olvastam ezekrol a dolgokrol.Valameik blogon.En csak egy senki vagyok, nem anyira ertek a dolgokhoz, de kivanom a JoIstenunk aldasat es sok kitartast-erot a munkadhoz!-Hajnal-

Zsotza írta...

Kedves Hajnal!
Nagyon szépen köszönöm Bátorításodat,-nagyon sokat jelent!
Minden visszajelzést,és építő kritikát KÖSZÖNÖK,
-ezek építenek,és ezekből tudok tanulni.
Avval azért hadd "vitatkozzak",hogy senki "Lennél",-biztos vagyok abban,hogy ez tévedés,
-bár engem is megtámadnak ilyen érzések / gondolatok.
Gyere máskor is, szeretettel várom-olvasom Meglátásaidat,és Véleményed!