2011. augusztus 4., csütörtök

FC Barcelona – Chivas Guadalajara labdarúgó mérkőzés

Nem szoktam  labdarúgásról,sportról  írni,- de  most "megtöröm a csendet".
Nemrég  láttam  a  TV-híradóban az  összefoglalót,-szerintem érdemes  újranézni!
Friss  még az esemény, szerintem a  Barcelona-fanok  még  nem tértek  magukhoz.  
                 No,nem az  örömtől,hanem  a  meglepetéstől. 
Igaz,hogy  felkészülési  mecss,-tét  nélkül, de  hát  ki  tippelte  volna  ilyen  meccsre- eredményre?

              Talán  néhány  mexikói,-pár  pohár  Chivas regal  itóka  után [;-<))


Közép-európai  idő  szerint  2011.augusztus 4.-én  hajnalban  Miami-ben (Florida, USA) felkészülési  meccsen találkozott
Barcelona,és a mexikói   Chivas  Guadalajara,  70080 néző előtt
A  60.   percig  semmi  extra  meglepetés nem történt,- de  aztán  utána....! 
Érdemes  megnézni  a mérkőzés  góljait,-különösen a mexikói  Marco  Fabián  második  gólját a  63. percben...  elképesztő!
Nagyon  "beférne"  ez a  srác  az  Újpestbe !   Megtörtént a  meglepetés, a  Chivas  visszavágott a  korábbi, 3-0-ás  vereségért
(arról a beszámoló olvasható  itt:  Mexifoci.blog.hu ) a  vége  4-1-es  Chivas Guadalajara  diadal lett. 
Szeretettel ajánlom  a  részletes  tudósítást a  magyar  Barcelona szurkolói honlapon
és a  mérkőzés  összefoglalóját  a  videón.
        [ Zsotza ]

2 megjegyzés:

Apostol - Árral szemben. írta...

Néhány éve szerettem a Barcát, de mióta mindenki nekik szurkol, már nem szeretem őket.

Valahogy a spanyol sportolók sem szimpatikusak.

Egy-egy ilyen vereség viszont benne van.

Zsotza írta...

Igen,így van...- a Barca nagyon divatos lett. Én _általában_ az esélytelenebb csapatnak szoktam szurkolni, - kivéve ha a Magyar Labdarúgó Válogatott,és az Újpest FC szerepel- én örültem a mexikói sikernek,-főleg a szép góloknak!
Persze, a Barca a "B" csapattal állt ki,-de így is szép volt!