2011. szeptember 12., hétfő

Boldog születésnapot,Ács Enikő!

A  Wikipedia  szerint  Szeptember 12.-én született  
az  az Énekesnő, akit ma is  szívesen  hallgatok,
Ács Enikő !

Sajnos a  TV,és rádióállomások  ritkán is  sugározzák dalait,
így  hiánypótlásul  felteszem a blogba  néhány  kedvencemet.
A lenti  linkekre kattintva meghallgathatóak a  dalok.


Kedves Enikő...ha  Olvassa: 
Isten  éltesse  sokáig,-sok jóban- boldog  születésnapot  kívánok! 
  
[Zsotza] 


Ács Enikő: Miért mondod,hogy kövér vagyok?


Ács Enikő: Utolsó levél

Ács Enikő & Panta Rhei együttes: Talán


Ács Enikő & Panta Rhei együttes: Jössz-e már?


Ács Enikő & Panta Rhei együttes: Csendes dal


Ács Enikő & Panta Rhei együttes: Öreganyó


Ács Enikő: Valahogy ma reggel


Ács Enikő: Február


Ács Enikő: Miért mondod,hogy kövér vagyok?


Ács Enikő: Nedves a város


Ács Enikő: Magasföldszint



2 megjegyzés:

Apostol - Árral szemben. írta...

Szégyellem, de én nem ismerem.
Ám a jókívánságokhoz őszintén csatlakozom! :)

Zsotza írta...

@Apostol - Árral szemben:

Ne Szégyelld, hiszen fiatalabb Vagy tőlem pár hónappal.

Én kisiskolás voltam még, míg Ács Enikő már országosan ismert,
és kedvelt kiváló Énekesnő.

Nagyon sajnálom,hogy nem jelent meg önálló szólólemeze.
Köszönöm a Kommented!