2012. április 7., szombat

Blogger -esküvők

Ma  nagy, nevezetes  Nap  van  két  ex-Jehova Tanú  Blogger  életében!
A  mai  napon  "ütött  az  utolsó óra"...  két   legényélet  felett.
Infaustus   és  Johnny  Joker   függetlenségét  megdöntötte  két  helyes hölgyemény,

akik   harcos amazonként  elfoglalták  a  két  népszerű  blogger  szívét.
De   biztosan  nincs  nekibúsulva egyikük sem!
Amikor  az  én  nősültem huszonegy  évvel  ezelőtt, akkor így  viccelődött  velem  Papp  Zoli bácsi, az  egyik  vén a  Jehova Tanúi  halásztelki gyülekezetéből:  >>" Fiam,  örülök hogy  megnősülsz, nehogy már neked  jobb  legyen, ha már  én sem  maradtam  legény! [;-<)) "<<
Örömteli  érdeklődéssel  várom,hogy  melyikük  Facebook- profilján  jelennek  meg  előbb
az    első esküvői  fotók!

Örömmel,és  szívből  gratulálok,
Jahveh  Úr Isten  gazdag  áldását  kívánom az  Ifjú  Párokra!




[Zsotza]

  Házastársak  imája

Segíts   Istenünk  emlékeznünk az  első  találkozásunkra és  arra,
ahogyan  növekedett  közöttünk  a  szeretet.
Segíts  meglátni  a  jót,és   megoldani  a  problémákat.
Segíts  bocsánatot   kérni,és szerető,kedves  szavakat  mondani  egymásnak.
Házasságunkat  kezedbe  tesszük...  Ámen!

9 megjegyzés:

Hevel írta...

Gratulálok mind a négyüknek! Csak így tovább!

Névtelen írta...

Gratulálok, csak az egyikről tudtam :)
Sok boldogságot kívánok nekik!

Zsotza írta...

Dupla öröm!!
Sőt,tripla:örülök a Kommentjeiteknek Névtelen,és Hevel!
Köszönöm!

and75 írta...

Igazán jó hír, gratulálok és sok boldogságot kívánok!

Zsotza írta...

Ilyen menő blogger-sztárok nem olvassák az én blognak látszó net-naplómat,
de - a nevükben is- nagyon szépen köszönöm! [;-<))

infaustus írta...

Dehogynem olvassák, de a nászúton tilos netezni. :] Köszi, Zsotza, hogy írtál rólunk, és köszönjük a jókívánságokat, gratulációt. Akit érdekel, íme néhány kép a miénkről.

http://www.halado.hu/album58/index.html

Zsotza írta...

Infaustus,nekem olyan rég volt az esküvőm,hogy akkor próbálkozott Morse a távíróval,Graham Bell a vezetékes telcsivel.

Köszi a Komentedet, és a linket!

Zolika írta...

Én is gratulálok nekik. Remélem eljut hozzájuk.

Zsotza írta...

@Zolika: Szerintem eljut! [;-<))