2012. május 19., szombat

Barna Zoltán -44.

44 évvel   ezelőtt, 1968 május 19.-én született  Barna Zoltán ,
keresztény hitvédő,aki a ExJt.hu  weboldala segítségével  

szolgált hosszú  évekig  egykori  sorstársai,
 a "Jehova Tanúi" felekezet  szellemileg megkötözött  tagjai,szimpatizánsai  felé.
Rövid  volt a  Földi  Élete,de szolgálatával,szeretetével,jellegzetes,szelíd  humorával,csendességével,
bátorságával  sok ember  életében  hozott értéket!

Bár 2009  június  12.-én  hunyt  el,
de  Szolgálatának  fénye  nem  hunyt  ki.
Ma  is  sok  Krisztus-kereső  Jehova Tanú, és  érdeklődő szembesül  Zoli  honlapja  által,
hogy  Az  Igazság  nem egy  teológiai- szellemi  szoftver-csomag,
amelyet  helyesen kizárólag  az Őrtorony Társulat  érthet.

Ma is  szeretem  olvasni  Zoli  Írásait,amelyek  különböző  fórumokon,
és  a  levelezésekben  találhatók:

>>" Szerintem a szeretet nem az, hogy mindenki ugyanúgy gondolkodik,
 - mert ugyanazt az "agymosóport" használja -,
hanem az, hogy ki tudom várni, amíg a Szentlélek elvezeti minden testvéremet az igazságra,
 hogy el tudom viselni, ha a kevésbé lényeges dolgokban:
(pl. öltözet, összejövetelek felépítése, az istentiszteleti épület kialakítása,
 a zene stílusa vagy hiánya), vagy olyasmiben amit a Biblia nem ír le,
nem szabályoz részletesen (végidők "menetrendje" [pl. pre-, post- és midtribulációs elméletek],
gyülekezet irányítása, stb.) eltér a véleményünk és a gyakorlatunk.
 Az egység nem egyformaság (sőt, pont az ellenkezője).
"<<



(Forrás:  Index Fórum, Jehova Tanúi tévtanításai  c. topik.  )

Áldott Zoli emléke,  hálás vagyok Jahveh Úr Istennek,hogy lelki  útitársa lehettem itt a  Földön!
Köszönöm Zoli Édesanyjának,
hogy olyan Embert adott nemzetünknek,mint Barna Zoltán!


[ Zsotza ]

Nincsenek megjegyzések: