2012. november 9., péntek

Régi ex-Jehova Tanú -interjúk

A  múlt szombaton, a Civil Rádió  " Hét pecsét " című keresztény műsorában
a  műsorvezető, Szabados  György  vendége   Sefatias volt,
aki  az  Őrtorony Társulat  nevű  USA-beli vallási  részvénytársaság
  szellemi  fogságából
kiszabadulva  vezet  egy  aktív,sokat  látogatott-kommentelt
ex-Jehova Tanú  blogot
Szeretettel  ajánlok  néhány  ex-Jehova Tanú  sorstárssal
 készült  régebbi  interjút,
amelyeket  feltöltöttem  egy ingyenes lengyel szolgáltató
audio-video megosztó oldalra.
Mivel  ingyenes  szolgáltatóról van szó, ezért  jellemzőek az  oldalon a  reklámok.
Szerintem  érdemes  a  reklámokat elviselni....
A  legtöbb  lejátszóhoz  hasonlóan,itt  is  bal oldalon  alul ,
a  jobb  oldalra  mutató nyílra
kell   klikkelni  a  riportok  meghallgatásához. 
Szeretettel  ajánlom  Szabados  György   néhány  régi, szabadult,
ex-Jehova Tanú egyháztaggal  készült interjút:
 Az  első interjúalany: Barna  Zoltánhttp://exjt.hu )

A  második  interjúalany: Kovács  Zoltán, aki  sokat  dolgozott  Raymond Franz "Lelkiismereti válság",
és  Carl Olof Jonsson  „A  pogányok ideje- vajon véget ért?
című  könyvek  magyar  fordításán.

A  harmadik Sorstárs,akivel Szabados György riportot készített,
Csernok  László, a  felvidéken élő  keresztény,
aki időnként az  Index Fórumon,

és  az  ex-JT  blogokon világított érett  gondolataival.




4 megjegyzés:

sefatias írta...

Ez nem volt rossz ötlet. Köszi

Zsotza írta...

@Sefatias:

Én "csak" feltöltöttem,és népszerűsítem a kitűnő riportokat, a riporter,és az interjúalany a főszereplők. [;-<))
Mint egy zseblámpa, rávilágítok az értékekre,és ajánlom,megmutatom az arra fogékony embereknek.

Köszönöm Kommentedet!

sefatias írta...

én nem találtam volna meg magamtól

Zsotza írta...

@Sefatias:

Örülök,ha tudtam segíteni valami keveset.
Bízom benne,hogy áldásul volt!