2013. január 19., szombat

Helyzetjelentés: 2013.01.19.

Ahogy  korábban  írtam
"nem  vagyok  igazi (sztár)blogger,akit  sokan értően,
és   aktívan  olvasnak-ajánlanak,  így  ha  évekig  nem születne  új  post,
az  sem  tűnne  fel  senkinek.
"



Bár  eddig  sem  szórtam  kétnaponta  a  postokat,
most  még  csendesebb  lesz  a  zsotza net-naplója:
Bízom  abban,hogy a  kevesebb szóban  többet  tudok  nyújtani.  
Igaz: a  blognak  látszó  weboldalamat  látogatók  _döntő_többsége  a  honlap  bal  oldalán  látható  ajánlókért  jön,megnézi,hogy  az igazi  Bloggerek  írtak-e  újabb  szuper Postot,
beleolvasnak, majd  rákattintanak  az  ajánlott  linkekre,
és  már a  "szomszédban"  épülnek  lelkileg.
A  2012-es esztendőre  sokkal  szívesebben  emlékezek,
mint  a  2011-esre:  a  csaknem  egy évnyi  álláskeresés  után ismét  kaptam munkát -és  fizetéseket  is (!) -még  ha  10  hónapig  részmunkaidős  "csak"  melóm volt.
2012  novemberétől  ismét  teljes  munkaidőben  dolgozom.

Isten  szabadításaként  éltem  meg  a  Nagy  Váltást.
Többet  dolgozok,és  többet  utazok.  Hálás  vagyok  ezért is  Istennek.
Mivel  nem  lettem  most  sem  irodai  dolgozó,sem  topmanager,
/ maximum  higiéniai  project - manager [;-<)) / ,és  a  telefonomal  sem  
csatlakozom  a  Világhálóra,így nagyon  keveset  vagyok  a  net-en.
Ezért  is  tartom  fontosnak,hogy  marad  a  blogon  a kommentek  előmoderálása,
mert  nem  tudok  óránként  feljönni  a  Világhálóra,hogy  takarítsak a  trollok  után.   "Természetesen"  igyekszem  a  kommentárokra  válaszolni,-ahogy  eddig  is.  
Soha  nem  tudtam megérteni  azokat  a  (sztár)Bloggereket,akik  még  két  mondattal  sem reagálták le a  megjegyzést  írók  gondolatait.  
Úgy  látom,hogy ezen a  Világon a "szentháromság" :a  mérhető  siker, a  statisztika,és  nézettség:  akiknek a  sikereit  statisztikailag  igazolni  lehet,annak  van  igaza:  ezen  a  Világon.


A  postok  nagy  része a  "Gondolatok,idézetek,kommentárok" (GonidKom)  sorozat  részei  lesznek:  felhívva  a  figyelmet  arra  az  igazságra,hogy  nem  csak  a  sztár-írók,sztár-pszichológusok,és  világhírű  tele-evangélistákra  érdemes  figyelni,hanem  a  szürke,ismeretlen,vagy  kevésbé  ismert  emberek  gondolataira,megfogalmazásaira  is.
Tervezek  egy  új  sorozatot  is,amelyben  leírom : milyen  gondolatok  születtek  meg  bennem  a  gyülekezeti  Igehirdetés  (Bibliai  tanítás)  hatására.
Nem  hallgatom  el,hogy  javarészt  "konzerv"-anyagokat  fogok  publikálni,
de  akik  eddig  olvasták  a  net-naplómat, ezután  sem  fognak  túl_nagyot_ csalódni.   Kérem  a  Felséges  Jahveh Úr Istent,hogy  bocsásson  meg  nekem minden  felesleges, hiába  leírt  mondatért, és  kérem: Adjon  értelmet  úgy  írnom,fogalmaznom,
hogy az  Olvasókat, lelki  Útitársaimat  jól   tudjam  szeretni.


              [  Kovács  "Zsotza" Zsolt  ]


 

5 megjegyzés:

Tibor írta...

"Soha nem tudtam megérteni azokat a (sztár)Bloggereket,akik még két mondattal sem reagálták le a megjegyzést írók gondolatait. "

Bár nem tartom magam "sztárbloggernek", a magam részéről azt mondhatom, néha már belefáradok egy-két kommentelő stílusába. Egyszerűen úgy érzem, ha reagálok, az megint elindít egy olyan parttalan vitát, ami nem vezet sehova, csak az indulatokról szól. A magyar internetes vitakultúra nem konstruktív, hanem sokszor destruktív, nem is igazán vita, hanem veszekedés. Ehhez pedig egyre kevésbé van kedvem.

Másrészt én olvaslak, ha nem is mindig kommentelek. :-)

VERESSNÉ ADY ANNA írta...

Azért még irjál....továbbra is figyelemmel kisérem.Sokat jelentettek nekem az irásaid,főleg azért mert felvállaltad az igazság hirdetését ebben a mi világunkban,ahol anni és annyi megtévesztő tanitás van.Áldást kivánunk az új munkahelyedre is.Isten ott is használni akar.Légy áldott !

Ödönbéla írta...

Isten áldjon meg az új munkádban, Zsotza! Szerintem nem vagyok egyedül abban, hogy a te tartalmadért látogatom a blogodat. Köszönöm, hogy írod.

Zsolt Kovács írta...

@Tibor:
@Veressné Ady Anna:
@Ödönbéla:

Mivel késő van,így most csak annyit tudok írni Nektek: Nagyon szépen KÖSZÖNÖM,-így nagybetűkkel!
Később szeretnék bővebben reagálni.

Zsolt Kovács írta...

Akkor most bővebben:
@Tibor: Egyetértek Veled,sajnos a netes veszekedésekhez nekem sincs időm /indíttatásom. Ezért is tartottam meg a blogon az előmoderációt,hogy a trollokat,balhézni akarókat megállítsam,még mielőtt elkezdenék a virtuális vallási vircsaftot. Viszont fontosnak tartom,hogy a békés szándékkal kommentelők írásaira reagáljak,hogy evvel is megtiszteljem Jelenlétüket /plusz ne érezzék azt,hogy levegőnek vannak nézve:bár a levegő életbevágóan fontos! :-) /

@Veressné Ady Anna:
Nagyon szépen köszönöm Bátorításodat:de egy nagyon kis "pont" vagyok az olvasott, ismert keresztény (igazi) BLOGGER-ekhez képest. Szoktam én is olvasni,-időnként kommentelni kitűnő Blogodat.

@Ödönbéla: Nem gondoltam volna,hogy az én tartalmamért Látogatod a blognak látszó weboldalféleségemet: nagyobb összegben mertem volna fogadni,hogy csak az ajánlott népszerű Bloggerek esetleges újabb postjait Nézed,hogy írtak-e újabbat,-de hát úriember biztosra nem fogad... bár ezt biztosan elbuktam volna! [;-<)) Köszönöm a Te Gondolataidat is, bizakodom,hogy a Logofília frissülni fog!