2013. január 21., hétfő

Jehova Tanúja voltam...vagy lettem?

>>" Amikor valaki megkérdezi,hogy "hogyan jöttél el Jehova Tanúitól?" 
-akkor mostanában már csak azt tudom mondani:  
nem én szabadítottam ki  önmagam, nem  fejtettem  meg  semmilyen  titkot.
Minden  megtérés egyszerre titok,csoda,és kegyelem.
Sajnos,sok értelmes embert fogva tart az Őrtorony Társulat totális bojkottja az ex-tagok írásaival,bizonyságtételével kapcsolatban,-nem állhatnak szóba 
"Jehova Tanúi" az ex-Tanúkkal. 

Hiszem,hogy az az őszinte Isten-kereső,aki  vágyik a teljes,tökéletes bűnbocsánatra,megváltásra,vágyik megszólítani az Úr Jézus Krisztust,
és megköszönni Neki,  hogy az Életét adta, -Őérte is- 
és megragadja Jézus ígéretei az üdv-bizonyosságról,és arról,
hogy az Ő követői Isten gyermekei,-az az ember előbb utóbb (f)elismeri: 
nincs  valódi, lelki otthona a "Jehova Tanúi"-nál. 
Ekkor indul meg az elszakadás, az újjászületés fájdalmas,
de csodálatos folyamata!
A megkötözött emberből így válik az Őrtorony Társulat Tanújából -valóban,
a szó tiszta értelmében- most már valóban: 
Jehova Tanúja,az Úr Jézus Krisztus Tanúja! "<< 

             
                 [  Kovács  "Zsotza" Zsolt  ]

6 megjegyzés:

iri írta...

Oh barcsak minel tobben felismernek ezt!

Zsolt Kovács írta...

@Iri:

Nem én voltam az okos,művelt,alázatos,vagy bátor....egyre az a látásom,hogy ahogy a születés,úgy az újjászületés sem az én cselekvésem.

Infaustus írta...

Amikor először olvastam el Kevin Quick - szerintem nagyszerű! - történetét saját exodusáról, feltűnt ez a névhasználat, amit te is említettél. Az ő rendszeres találkozóiknak ez a neve: "Már Jézus Tanúi". És az ApCsel 1:8-ból kiindulva milyen találó is ez!

Zsolt Kovács írta...

@Infaustus:

Valóban nagyon építő,és bátorító Kevin Quick "Őrtorony-zarándoklata",-köszönet a Fordítónak! Ami viszont az Őrtorony Társulat által vezetett szervezetet illeti, ők-a gyakorlatban- nem Jehova, hanem az Őrtorony Társulat tanúi. Az abszolút tekintély mindig,mindenben a brooklyni Vezérkar. Így maximum arról tanúskodhatnak, hogy Jehova Istennel szemben az önmagát kinevező (?)"Hű és bölcs (?!) Rabszolgának látszó vallás-,és sajtóipari részvénytársaságnak engedelmeskednek. Ezért írom következetesen idézőjelben a felekezeti elnevezést: "Jehova tanúi".

Infaustus írta...

"...ők-a gyakorlatban- nem Jehova, hanem az Őrtorony Társulat tanúi..."

Ez találó megfogalmazás. Annyira igaz ez, hogy a bemerítkezésnél is elmondják, hogy az Őrtorony Társulattal azonosítja magát az ember a keresztelkedéskor. Mivel ez nem igaz, ezért merítkeztem be még egyszer, miután elkülönültem, de végre már először (a református csecsemőkeresztség és a JT bemerítése után) biblikusan.

Zsolt Kovács írta...

@Infaustus:

Nagyon fontosnak látom az igazi,a valódi bemerítkezést,mert az Őrtorony Szervezetben csak ügynökké avatás történik-a gyakorlatban.