2013. február 2., szombat

Martini Zsolt a keresztény egységről

>>" Egyszer az utcán összetalálkoztam egy testvérrel aki éppen egy hajléktalan kislányon igyekezett segíteni. Ahogy a kislányhoz odaléptem még nem is vettem észre ezt a testvért, csak akkor, amikor elkezdtem a kislányt a karjánál fogva felemelni és ahogy emeltem egyszer csak találkozott a a tekintetem ennek a fiatal testvérnek a tekintetével, aki a kislány másik karját fogta meg hogy együtt emeljük fel ezt az elhagyott, elesett gyermeket.

Akkor már tudtam, hogy testvérem Jézusban.
Szerintem csakis így tud az Egyház eggyé válni.
Miközben Jézus parancsának együtt engedelmeskedünk,
mintegy 'véletlenül' rádöbbenünk, hogy az a másik,
aki ugyanezt teszi a testvérünk Krisztusban.
Önmagukért való egyeztetések, állásfoglalások,
összejövetelek nem képesek a szívünket eggyé tenni csak az Úrért végzett 
együttes szolgálat az Ő szeretete és Szelleme által indíttatva. "<<  
/ Martini Zsolt, kortárs keresztény gondolkodó,tanár a valódi keresztény egységről  /
 (  Forrás:  http://forum.szerko.com/viewtopic.php?f=25&t=76  )


##############################################

******************************************************************

##############################################



Rovat: "Gondolatok,idézetek,kommentárok" = "GonidKom"

                          Mottóm:  >>  itt <<

Nincsenek megjegyzések: