2013. április 24., szerda

A Szellemi Felszabadulásom 18. évfordulója

Ma van  Szellemi  Felszabadulásom  18.-ik  évfordulója.
1995  április 24.-én írtam  meg a kilépő nyilatkozatomat
a Magyarországi "Jehova Tanúi" Egyháznak, ahonnét  lelkiismereti  okokból  távoztam.
A naptáramban   április  24.-e pirosbetűs ünnep,és hálaadó-nap.
Virág elvtárs mondta   "A Tanú"
című feledhetetlen film-klasszikusban:
 "Az Élet nem habostorta!" Igen,még a protestáns-evangéliumi élet sem az.

Messze vagyunk szerintem nem csak a tökéletes állapottól, de még az ideális állapottól is. Szanaszét szakadozott,-de szinte ugyanazt,ugyanúgy tanító-gyakorló keresztény közösségek próbálnak lelkileg világítani,mint füstölgő mécsesek,
 -úgy,hogy a hitvédelmet abszolút feláldozták az Ökumené,
és a hamis békesség "oltárán", -meghagyva néhány elkötelezett,
de magányosan szolgáló  keresztény privát lelki hobbyjának.

Hálás vagyok "Jehova Tanúinak", hogy fegyelemre, pontosságra,
és a Biblia -lexikális- ismeretére tanítottak, de a Jézus Krisztusról,
az üdv-bizonyosságról, a teljes megváltásról,
és bűnbocsánatról szóló Igazságot
az "Őrtorony" szellemi falain kívül ismertem meg,
- a nagykorú keresztény élethez nélkülözhetetlen egészséges
lelkiismereti szabadsággal együtt!
Éppen ezért is vágyom arra, hogy a még bent lévő "Jehova Tanúi" megismerjék
Szervezetük eltitkolt történelmét,  megismerjék Jehova Istent,
mint Mennyei Édesapát, aki a "pontos" teológiai ismerettől,
és az aktív misszió-munkától függetlenül szereti,
és elfogadja az Őt kereső, bűnbánó embereket.


                      Kovács  "Zsotza Zsolt  ]




                   
 

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Tetszik, hogy számon tartod ezt a különös "születésed". az is klassz, hogy találsz a tanús múltadban pozitívumokat. Az meg különösen, hogy a Tanú c. filmből idézel. Zseniális mű az elnyomókról :)

Zsolt Kovács írta...

@Gabi:

Nagyon örülök,hogy ismét aktív Vagy, postolsz,és kommentelsz!

Köszönöm!

Én a Szellemi Felszabadulásom Napját,és a keresztény -nem "Jehova Tanú"- bemerítkezésem napját ugyanolyan ünnepnek, különleges hálaadó napnak tekintem,mint a Földi születésem napját.

Szeretettel Bátorítalak Téged,és minden ex-Jehova Tanú Sorstársunkat, hogy jegyezze meg kilépésének / kizárásának Napját Őrtorony-Szervezetből: Jehovah Úr Isten azon a Napon egyszerre nyitott,és bezárt ajtót: kinyitotta az Őrtorony Társulat szellemi börtönének tömlöc-ajtaját,és kinyitotta a szabadság, és a hitre vezető Út ajtaját! Bárcsak minél többen lépnének!