2013. június 23., vasárnap

Infaustus a kereszténység újraalapításáról

>>" Bár népszerű elképzelés lehet Jehova Tanúi, vagy a mormonok körében, hogy az igazságra bukkantak rá, és ezzel felszámolják az egyház korábbi tévelygését,
de ez hamis elképzelés. 2000 év kereszténységét nem lehet elvetni.
Isten nem olyan, aki tétlenül nézné, hogy 2000 évig hazugságot higgyenek róla az emberek, míg meg nem születik egy Charles Taze Russell.
Ráadásul Russell nem is lehet az igazság hírnöke, mert minden tanítását elvetette a Társulat, egyetlen könyvét sem adják már ki. "<<


 / Infaustus,ex-Jehova Tanú,keresztény blogger,lelkipásztor /




(Forrás: ortorony.wordpress.com )




###############################
############################### 
 
Rovat: "Gondolatok,idézetek,kommentárok" = "GonidKom"

                          Mottóm:  >>  itt <<

4 megjegyzés:

infaustus írta...

Erre már nem is emlékeztem. :) Egyébként jók az idézetek, amiket (másoktól, vagy magadtól) össze szoktál szedni. Hasznos olvasmányok!

Zsolt Kovács írta...

Köszönöm,hogy Reagáltál.
Megszoktam, hogy "árnyékban" írogatok, publikálok. Én nagyon fontosnak tartom a "Gonidkom" ("Gondolatok , idézetek , kommentárok " ) sorozatot: nem hiszem, hogy csak "nagy_híres_főleg_USAbeli" tévéprédikátárok gondolatai értékesek,
figyelnünk, és becsülnünk kell a kortárs, magyar, talán kevésbé,-vagy senki által (el) nem ismert keresztények figyelemre méltó gondolatait!

infaustus írta...

Egyetértek veled, Zsotza. Néha még jobb gondolatai vannak az ilyen kisembereknek, mint a híresebb társaiknak...

Zsolt Kovács írta...

Én a "kisemberek" jelzőben kicsit kételkedem,- de értem,mire Gondolsz.
Sok híres embert csak a hírközlő eszközök, és a rajongók teszik "nagy emberré", nem a tudásuk,tapasztalatuk,vagy eredetiségük,
Engem meg alapból a felfedezetlen területek, elrejtett szellemi kincsek érdekelnek, kevésbé a Kálvin, Spuergon,Rick Warren, és más hírességektől származó mondások.