2013. augusztus 20., kedd

Augusztus 20.

Egy  hete  jöttem  vissza  a  családommal  "külföldről" .
A  "külföld"  Erdély, (Románia)  Sepsiszentgyörgy...  Székelyföld  "széle".
Szívesebben  írnám  azt,hogy  "Közelföld".
Direkt  keveset  írtam, hogy  hová  utazok, hadd  legyen rejtelmes.
Szándékosan nem  írtam  nyaralást, ahogy  nem  is  volt  az.
Drága  Anyósoméket,és  sógornőimet  látogattuk  meg,
csendes, beszélgetős  áldott  időtöltés  volt.

Jó  volt  szabadnak  lenni  az  Internettől,
még  a  mobiltelefont is  csak  este  kapcsoltam  be  10  percre:
hátha  jött  SMS,  amire  válaszolni  kell.
Fantasztikus  volt  függetlennek lenni  a  Virtuális  Világtól.

Bezzeg, ha  igazi  Blogger  lettem  volna,
rághattam  volna  a  körmeimet  az  izgalomtól:
Vajon  mennyi  kommentárra  kellene  reagálni...?
Vajon   hogy  bírják  az  OLvTársak  új,friss,izgalmas szellemi  táplálék  nélkül?
Így, mivel  csend  van  körülöttem, nem  kellett  aggódnom.
Istennek  hála  a  (kétszer)  16 órás  vonatozás is  jó  volt,
soha  nem  tudom  megunni.  A  gyerekek  már  kicsit  unták  az  utazást....
 kb.:  10  óra  után!   [;-<))  Érdemes  volt  az éjszakai  vonatozást  választani!
Felemelő  élmény  látni  a  napnyugtát,és a napfelkeltét  az  utazás  során.

      [ Kovács   Zsotza  Zsolt  ]



3 megjegyzés:

karalábé írta...

Kedves Zsolt! Az éjszakai vonatozással kapcsolatos élményeidet tudom díjazni. Mi is nagyon szeretünk vonaton utazni, és ha lehet azt részesítjük előnybe más formákkal szemben (sajnos nem mindig lehet).

Az LGT youtube videót érdekesnek tartom, bár a mi fényképeink kb 60%-át hasonló képek teszik ki....

Zsolt Kovács írta...

@Karalábé:

Nagy,és kellemes meglepetés volt, Látogatásod, és Kommented: köszönöm!
Úgy hittem, hogy magamnak,és -ha megéri a zsotza net-naplója- akkor egyfajta palackpostaként- az utókor egy-két Olvasójának írok, publikálok.

Örülök, hogy hasonlóan gondolkodunk,érzünk a vonatozással kapcsolatban,-bár Britannia felé nagyon macerás az út síneken.
Szívesen megnézném a Fotóidat.

Névtelen írta...

lehet hiába keresgélem magam köztetek,különösen ha ti se kapjátok meg magatokat bennem....
Sepsiszentgyörgy életem legfurcsább 8 hónapját emlékezteti:ott voltam katona,szinte naponta elmasiroztunk a koporsós 3 választékkal büszkélkedő kirakata előtt,s a székelykapucskán ennyi irás :"EMBER KŰZDJ ÉS BIZVA BIZZÁL!"