2013. augusztus 4., vasárnap

Üze-net (2013.augusztus )

Augusztus  5.-től  külföldön  leszek,távol az  Internettől,
és  korlátozott  telefonos  elérhetőséggel.
Nincs  ennek  igazán -másnak- hírértéke,
még  a  privát  mikro-környezetemben  sem.
Ha  valaki  ír(na) emailt, akkor  ezért _is_ van  Csend.
Jókor  jön  ez az  utazás, eddig, 2013-ban  csak  egy napot  voltam  szabadságon.

Addig  is  két  csodálatos  zene:
Tremeloes  együttes: "Hallgatni  arany" ("Silence  is  golden")
és  az  IL  Silenzio ("A  csend")


2 megjegyzés:

infaustus írta...

Hogy telt a külföldi út? :)

Zsolt Kovács írta...

@Infaustus:

Vajon hol lehettem "külföldön"...?
Talán az U.S.A.-ban, a New York BROOKLYN negyedében? Ó, nem nem! [;-<))


Külföld.... nehéz igazán külföldnek írni.
Székelyföldön voltam anyósoméknál a családommal együtt, Sepsiszentgyörgyön. Jó volt a szabadság az internettől, sőt: sokszor a mobiltelefont is csak este kapcsoltam be!

Hihetetlen időutazás volt,a technikai bilincsek nélkül! :-) Jahveh Atyánk nagyon megáldotta mind a 2X16 órás vonatozásokat, mind a rokonlátogatásokat. Régi Jehova Tanú drága Anyósom nem kezdett verbális vallásháborúba,így nekem nem kellett védekeznem sem.