2013. szeptember 29., vasárnap

Több Krisztusból,kevesebb az "egóból".

>>" Az Úr Jézus Krisztus türelmét csodálom,hogy miért nem fáradt bele a formálásomba, nem sújtott villámmal,és nem dobott el,mint használhatatlan eszközt! 
Nagyon szerettem poénkodni,
-az sem zavart,ha más kárára,élveztem a cinikus dumákat.
Mivel nagyon szerettem,ha enyém az utolsó szó, szerettem vitatkozni is,

- nagyon tetszett,hogy szinte mindenkit sarokba szoríthattam 
az Őrtorony Társulat által tanult érvekkel.

De eljött az az idő,amikor nem én sújtottam le a Biblia-idézetek bombájával másokat, hanem a Szent Lélek által megelevenedett Szentírás sújtott le az izmosra épített elmémre,egómra.
Tükörként mutatta meg a Szentírás,hogy nem "csak" tökéletlen vagyok,

hanem abszolút bűnös,ítéletre méltó,és minden hiábavaló beszédért
 számot kell adni az Ítéletkor.

Ugyanakkor felszabadító volt felismerni Jézus Krisztusban a Megváltót,

aki összes bűnösért feláldozta Önmagát,akik Benne hisznek,
azokat az Atya előtt igazzá, tökéletessé tette.
Szeretném,ha minél több lenne látható az életemben a Megváltóból,

és minél kevesebb az egómból. "<<


                     / Kovács  Zsotza  Zsolt






                        (Forrás: Sefatias.blog.hu )



##############################################
******************************************************************
##############################################






Rovat: "Gondolatok,idézetek,kommentárok" = "GonidKom"
                          Mottóm:  >>  itt <<

Nincsenek megjegyzések: