2013. szeptember 7., szombat

"TurbóKeró" hamis tekintély

>>" Egyszerre bosszantó,és elkeserítő jelenség,
ha egy turbó-kereszténynek van ötlete -vagy csak szimplán parancsolgatni szeretne,de nincs hozzá megfelelő "váll-lapja", akkor előkapja az abszolút adu ász kártyát: "Böjtben  voltam,és  nagy Imaharcban !!!

Azt mondta az ÚR,hogy neked mit  kell  csinálni!!!! 
Ha  engedelmeskedsz  nekem, akkor az  ÚRnak  engedelmeskedsz,
és  nagyon  kiárassza  rád az  áldásait!

Erre azt felelem: hiszem,hogy Isten mindenható,és képes lesz felkészíteni,és indítani engem-ha valóban ez az Ő Akarata!

Miért nem lehetne egyenesen,"bölcs böcsülettel" bevállalni-bevallani:
"Ugyan nem jelent meg nekem az Úr, de Illés, Pál apostol, Luther, és Spurgeon sem,-de arra gondoltam, arra kérlek,hogy öntözd meg az imaház melletti kertben a fügefákat! "<<


[ Kovács  Zsotza  Zsolt ]


(Forrás: Revalve.Wordpress.Com )



###############################

############################### 

 

Rovat: "Gondolatok,idézetek,kommentárok" = "GonidKom"
                          Mottóm:  >>  itt <<

Nincsenek megjegyzések: