2013. december 8., vasárnap

Vissza a gyülekezetbe!

Mint sok OLvtárs  tudja,nyolc évig  voltam egy keresztény
jellegű  vallási  diktatúra  tagja, és mint a legtöbb  ilyen társaság,
természetesen  amerikai  (pontosabban: U.S.A. ) eredetű / vezetésű.

Amióta  az ÚR Isten kiszabadított  onnan, azóta nagyon  óvatos  vagyok
az  Egyesült Államokból származó  vallási  dolgokkal  kapcsolatban,
ahonnan a  legtöbb  kereszténynek  tűnő  tévelygés,
kegyességi  őrület  származik :természetesen sok  esetben
  jó  anyagi  bevételt  termelve  a Profit  profi "Prófétáinak"!

Jöhet-e  valami  jó  Ámerikából...? [;-<))
Szerintem  -minden veszély  ellenére is:  igen!
Ma találtam  az ILzer Blogon  egy keresztény  rap-klipet,
amely   hívogatja a Nézőket a  gyülekezetekbe,
igazi  XXI. századi  hangzással,és képi  világgal.
Nekem  "bejön":  és  Nektek ?  

Nincsenek megjegyzések: