2014. március 8., szombat

Gondolatom a hitvédelmi szolgálatról,támogatásról

>>" 2009 óta   igyekszem  szolgálni "Jehova  Tanúi"  felé  hitvédelemmel,
lelki  felszabadító írásokkal,lehetőség  szerint
 lelkigondozó  beszélgetésekkel, levelezésekkel.

Nagyon  kevesen  vagyunk  úgy  ex-Tanúk,hogy  megtért,
hívő  keresztényként  gyülekezeti  tagok  vagyunk  egy  felekezetben:
én  összesen  három -ma is  élőt - ismerek   -magamat  is  beleértve.
Mégsem  írtam  sem a  saját  felekezetemnek,sem  más  egyháznak,hogy:
  "Az  Úr  a  szívedre  helyezte,hogy  támogasd  a  keresztény  missziómat  Jehova Tanúi  felé,
így  légyszives  nyúlj ám nagyon  bele  mélyen a  zsebedbe ,
hogy  megáldjon  Jehova  gazdagon, Prészthölórdd, Hallelújah
!!!
"

Ha  az  Örökkévaló  Jahveh engedi ,akkor  szolgálok,és  (hit)védek,
de  semmiképpen  nem   futkosok  patrónusok  után, nem   akarok  rimánkodni  pénzért,
és  nem  akarok    Végítéletet  vizionálni,mert  nem  kapok  támogatást.
Amikor  hűséges ,régi  számítógépem  csak  ámított,de  nem  működött,
és  így   net-szüneten  voltam,akkor  sem  jutott  eszembe,hogy  gyűjtést  rendezzek
egy  jó kis    olcsó  Macintosh  masinára:  
Az  Úr  szolgája  elvégre  mégsem  pötyöghet
kommersz  "C"  kategóriás  Pécén ...  !

Igaz:  egy  keresztény  gyülekezet  sem  keresett  meg,
hogy  legalább  a  gyülekezeti  honlap-ajánlójukba
valamelyik  weboldalam  címét  feltennék:
ez   ingyen  volna a Támogatónak,-nekem  pedig  nagy erkölcsi,technikai támogatás   lehetett  volna! "<<


                     [Kovács  Zsotza  Zsolt  ]


##############################################
  ******************************************************************

##############################################









Rovat: "Gondolatok,idézetek,kommentárok" = "GonidKom"
                          Mottóm:  >>  itt <<

5 megjegyzés:

biblias írta...

Kedves Zsolt! Nagyon tudom értékelni az a munkát amit végzel.Teljes szívemből kívánom hogy Isten áldása és szellemének vezetése legyen veled a szolgálati utadon is. Valamint tudom hogy neked is gyakorlati tapasztalat hogy Isten megadja mindazt ami az Ö elküldött szolgáinak szükséges a munkavégzéshez. Légy áldott testvérem minden utadban!

Zsolt Kovács írta...

@-->> Bibliás:

Nagyon szépen köszönöm bátorító
Soraidat: szükségem is van rá.
Hálás vagyok azért Istenünknek,-és köszönöm Neked- hogy írsz, -nem ritkán kényes témákról is- evvel szolgálva az Interneten. Vajon a gyülekezetedből mennyien ismerik,és támogatják a Szolgálatodat ...?

Tudom, hogy nem ez a legfontosabb, de azért csak adna még több erőt...

Unknown írta...

Kedves Zsolt!

Nem tudom, szükség van-e rá, de webfejlesztéssel szívesen támogatnám a szolgálatodat.

Nagy Gusztáv
http://nagygusztav.hu/

Unknown írta...

Kedves Zsolt!

Honlap fejlesztéssel szívesen segítenék, ha szükség van rá.

http://nagygusztav.hu/

Zsolt Kovács írta...

@-->> Nagy Gusztáv:

Minden tiszteletkör nélkül írom:
álmomban sem reméltem, hogy egy ilyen web-es szakember olvassa (beleolvas) nagyon szerény blog-félémbe, mint Te!
Komolyan! Korábban is látogattam a Honlapodat, és láttam,milyen kitűnő weboldalakat Készítettél. Azt érdemes tudni, hogy reggeltől estig dolgozok, és abszolút alapszintű , egyszerű felhasználó vagyok "csak", tehát a programozás rejtelmeiből egy kukkot sem értenék.

Amit itt Látsz, addig jutottam el hét év alatt. Gondoltam -még korábban, aktívabb korszakomban-önálló domain-re, és tárhely-vásárlásra. Milyen web-fejlesztésre Gondoltál? Köszönöm Kommentedet, és Látogatásodat!