2015. augusztus 1., szombat

Nyolc hónap után....

Kedves   Olvasó!


Nyolc  hónap  után  úgy  döntöttem, hogy  a  net-naplóm  újra  megnyílik.
Az  elmúlt  időszakban   sok  munkám  volt,
gyakran  hajnaltól  estig  dolgoztam,- nem  panaszkodom [;-< )) -
de  este  még  az  email-ekkel  sem  volt  erőm  igazán  foglakozni,
pláne  nem  a  bloggal, és  az  esetleges  kommentekkel.

Így  jobbnak  láttam  szép  csendben  becsukni  a  naplómat.
Nem  csináltam  szándékosan  búcsóposztot,
Engem  mindig  is  zavartak  az  olyan  blogok,
ahol  lehetett  ugyan  kommentelni, de  a  mélyentisztelt  
SztárBlogger a  mennyei  magasságából    szart    közömbösen
viszonyult  (-esetleg  iszonyult ?-)  a  vélemény-nyilvánítóktól.
Ehhez  képest  szerintem  még  mindig  jobb  letiltani  a  kommentelést,
vagy  becsukni  a   blogot.   


Nem   ostromoltatok  a  feszült   kérdéssel: mikor  folytatom  tovább,
esetleg  virtuális  harakirit  követek  -e  el.
De  jól  van  ez  így,  mert   nem  nyomja  a  vállamat
a  virtuális  súly, hogy  megmondóemberként  nekem  kell
világosságot  gyújtani  a Végtelen  Kybertérben,
és  ha  egy  hétig  nem   teszek  fel   új  írást /videót ,
akkor    hű  követőimet - akaratlanul  is - lassú  intellektuális  kínhalálra  ítéltem. [-<((
Mindig  is   tudtam:  megvan  az  előnye  annak, ha  valaki  nem  népszerű,
sokak  által  követett ,idézett  Blogger.    Amikor  van  időm,erőm,indíttatásom,
akkor  jelenik  meg    új  post.    Lehet, hogy  hetente, lehet, hogy  kéthavonta.


Üzenem  az  engem  jóindulatúan  félreértőknek:
nincs  nosztalgiám    egykori  felekezetem  felé,
nem  azért  hallgattam  el, mert  megbántam  azokat  a  postokat,
amelyeket  a  "Jehova Tanúi  Egyházról", és az  Őrtorony  Társulatról  írtam.
Persze:  biztos, hogy  lehetett  volna  még  jobb  gondolatokat  publikálni,
még  finomabbra   csiszoltabban, de  látom, hogy  újabb  Sorstársaim
jelentek  meg  a  magyar  nyelvű  blogoszférában,
akiknek   friss  élményeik, tapasztalataik   jobban  megragadhatják
a  "Jehova  Tanúi"  által  befolyásolt  Olvasók    figyelmét.
Net-naplóm    -továbbra  is - elsősorban  nem  "ex-Jehova  Tanú"  blog,
hanem  egy  egyszerű   hívő,-és  gondolkodni  próbáló -  emberé,
akinek  élete  része  volt  a  "Jehova  Tanúi  Egyház".


Köszönöm,  hogy  Elolvastad,
Köszönöm  mindenkinek,  aki  nem  felejtett  el!






8 megjegyzés:

Ödönbéla írta...

Nekem hiányzott a blogod, kicsit aggódtam is, hogy mi lehet veled. Örülök, hogy folytatod :)

Zsolt Kovács írta...

Nagyon szépen köszönöm Aggódásodat,
és bátorító Kommentedet: egy hűséges Olvasód!

nicku írta...

Nekem is hiányoztak az írásaid, gondolataid. Örülök, hogy újra itt vagy!
:)

Zsolt Kovács írta...

--->>@Nicku:

Nagy öröm Veled is találkozni ,mégha így,
"csak" virtuálisan" is! [;-<))

Honnan Tudtad, hogy ismét kinyitottam?

Névtelen írta...

Nagyon örülök, hogy újra vagy!
És Queen a király :)
(l.gabi)

nicku írta...

Felvettelek a Blogger irányítópult radarjára. Innen látom kinek jelent meg új írása, posztja. Nem láttalak mostanában a facebookon sem, pedig szerettem volna tudni mi van veled, miért nem lehet olvasni a naplódat. Másokat is kérdezgettem mit tudnak rólad, hova tűntél, de senki semmit nem tudott. Aztán beteg lettem, virtuálisan én is eltűntem. Viszont örülök, hogy újra itt vagy és olvashatlak.
:)

Zsolt Kovács írta...

@--->> L.Gabi:

Örülök, hogy Örülsz: tényleg! [;-<))
Tisztelem a Munkásságodat,
amit Jehova Tanúiért Teszel,
és becsülöm a Bátorságodat,
hogy a fenyegetőzések ellenére
sem Hagytad abba a publikálásokat!

Köszönöm!

Zsolt Kovács írta...

@--->> Nicku

Ó, igen.... Megtaláltalak a Feliratkozók között.
Köszönöm Neked, a többi, 28 Társadnak,
és mindenkinek, aki figyelemre méltat.