2016. október 1., szombat

Visszaszorulóban az ingyenes levelezők?

Ismét  veszteség  érte  az  ingyenes  levelező-szolgáltatást  használókat,
ami  akkor  is  kár, ha  Magyarországról  nagyon  kevesen  használtuk.
2016  szeptember  30.-án  megszűnt  az  ingyenes  Inbox.Com,
és  a  Crawler.Com  email  szolgáltatása.
Én  ezen  kevesek  közé  tartoztam, bár  napi  szinten  én  sem  használtam,
de  jó  volt, hogy  keresztnév. vezetéknév@crawler.com /  inbox.com  címeket  lehetett  használni
a  nagyon  gáz  komolytalan  kovacs19680512xy_sallala@gagyimail.húú  jellegű
idétlen   tucatcímek  helyett.

Az  Inbox.Com /  Crawler.Com  szolgáltatója  kínál  fizetős email-szolgáltatást,
a  régi   5  GB  tárhely helyett  8  GB, illetve  30  GB  kapacitású  fiókokat  kínálva,
de  dollárban  kellene  utalni, ráadásul  PayPal  fiókot  is  kellene  regisztrálni.
Engem  pluszban  visszatart  még  az is,
hogy  a  Szolgáltatóval  csak  angolul  lehetne  kommunikálni.

Nekem  egyre  inkább  úgy  tűnik, hogy  nagyon  meg  kell(ene)  becsülni  a  levelezőrendszereket, főleg, hogy  ha  ingyenes , és  megbízható,
mert  kihalófélben  lévő   szolgáltatásról  van  szó.

A fizetős  Message.Hu  leállította  a  regisztációkat,
milyen  jó, hogy  'anno  siettem,és  jó  címet  sikerült  megszereznem.
Nem  lehet  már  regisztrálni  eme  levélrendszerekre:

 Mailbox.Hu

 Postino.Hu

Anonymail.Hu

Lajt.Hu



Új  szolgáltatók   meg  nem  jellennek  meg.
Lehet,hogy  a  jövő  a  saját  domainnal  működő
fizetős  elektromos posta?
Cégeknek, vállalkozóknak    mindenképpen  érdemes
már  most  körülnézni  a  web-es  piacon,és  lefoglalni  a  jó, és  megfelelő  domain-neveket.

Jó  hír:   még  lehet  regisztrálni  lenti  a  lenti   baltikumi  (észt,lett,litván)
ingyenes  email szolgáltatásokra, amelyek  20 (!)  GB-ot  kínálnak,
és  a  hazai / orosz mellett  angolra  is  be  lehet  állítani  a  postafiók  interfészét


http://www.inbox.lt/index?language=en  Neved@inbox.LT


http://www.inbox.lv/index?language=en  Neved@inbox.LV


https://www.mail.ee/index?language=en  Neved@mail.ee





Nincsenek megjegyzések: